kolmapäev, 2. november 2011

Zombi-romantika

Praegu jookseb Fox Crime'i kanalil seriaali 'Elavad surnud' teine hooaeg. Seda reklaamis juba mitu nädalat ette ja Väike Tüdruk oli sellest 'õudsemalt elevil'. Kõik need nädalad, mil see sari veel alanud polnud, aga reklaamid juba jooksid, palusin ma teda, et ta seda ei vaataks, aga - tal on mingi eriline zombi-huvi kallal, huhh! :( Ta kardab küll ja jookseb südame põksudes reklaamipauside ajal minu tuppa, aga vaatamisest loobumiseks on see kõik liiga põnev. Ütlesin talle kohe, et mina temaga koos seda vaadata ei saa/julge. Issi ka keeldus, kahjuks. Nüüd võtame osad plaadi peale, et ta saaks päevasel ajal vaadata...
Jõle sari mu meelest... aga mingid auhinnad ja värgid... O_o

Üldse tundub, et zombid on kuidagi 'moodi' läinud, USA's vähemasti...
Paaril veebileheküljel, mida jälgin, tulevad nad ikka ja jälle jutuks. Inimesed mängivad mõttega zombi-apokalüpsisest. Seda kasutavad usinasti ka turundusinimesed ja tänavakunstnikud, kuid kuna mind ennast see teema ei huvita, siis ma pole endale kopeerinud vahvaid zombide 'maaletoomise' pilte - ainult see üks siin, kus paadimüüja kinnitab, et on paras aeg endale veesõiduk osta, kuna varsti tulevad zombid ja need ju ei oska ujuda...





Kogu selle aja, mis sarja teist hooaega reklaamiti, mängis Väike Tüdruk arvutimängu Plants vs Zombies. Ta mängis seda nii pidevalt, et ma laulan koristamise saateks siiamaani iga päev mängu tunnuslaulu "There's a zombi on your lawn..." - hakkas kummitama! :p Ta ju kuulas youtube'ist pidevalt selle laulu erinevaid variante, küll keegi mängis seda akustilise kitarriga, siis jaapanlastel oli omakeelne laul ja puha... :D

Väikesel Tüdrukul on nüüd arvutis lemmikpilt, mida ta hardalt ja pikalt silmitseb, kiites varjutamistööd ja ehedust/mõjuvust.


Loomulikult on pildi peal zombie:



Mis te arvate, mida ja keda Väike Tüdruk viimasel ajal unes näeb...

Kommentaare ei ole: