laupäev, 5. november 2011

Veel üks pidu...

Kui esmaspäeval Selveris käisin, siis nägin üht lahedat komplekti - lõuendile trükitud Hello Kitty või Pet Shopi loomadega pilt + pintsel ja värvituubid. Märkasin seda, kuna Väikese Tüdruku sõbrannale meeldivad mõlemad 'elukad' ja mulle tundus, et sellel sõbrannal peaks varsti sünnipäev tulema. Ja kujutage ette, järgmisel päeval ütleski Väike Tüdruk, et E peab laupäeval sünnipäeva. Kolmapäeval tuli ka kutse ja nii ma siis läksingi seda komplekti ostma. Leidsin sinna juurde veel kommikarbi ja olin ükskord ometi kingitustega jube rahul :D




Valisin Pet Shopi kiisuga pildi ja Hello Kitty ümbrispaberi.
Olin endaga jube rahul täpselt niikaua, kui märkasin, et kommikarbis on osa komme brändiga.
Üpris kindel, et tegemist on vaid essentsi, mitte alkoholiga, kuid karta on, et selline kingitus on ikkagi sobimatu :D

Niisiis olime sunnitud kommid ise ära sööma :D





Ja siis teatab Väike Tüdruk, et ta tahab oma novembrikuu taskuraha eest täpselt samasugust pilti, nagu E'le kingituseks sai. Noh, läheme poodi, aga täpselt samasugust polnud. Ostsime siis E'le uue pildi, Pet Shopi linnukesega, ja muidugi ka uue kommikarbi, puzzlega.





Pakkimises pole ma kunagi osav olnud...





Hetkel ongi Väike Tüdruk pidutsemas.
Nüüd on meil selline kodukord, et võimalusel viib Mees teda kuhu vaja...
Mina mõnulen kodus - koristan ja blogin vaheldumisi :)
Chill!

Kommentaare ei ole: