esmaspäev, 7. november 2011

Kassipildid

Ma ausalt öelda ei teagi, kas ma olen rohkem koera- või kassi-inimene.
Võibolla isegi koera, kuid ma ei võtaks koera selle pärast, et kindlasti tuleks kauneid talvehommikuid, mil ma (elektrisoojendusega) esikupõrandal vedeledes pisaraid purskaks ja mõtleks, et pigem suren, kui koera pissitama lähen kibekülma õue... ja siis ikka lähen. Või suren. Aga surra tuleb ju meelerahu seisundis - kes siis seda ei tea!?

Ükskord läksin varahommikul kooli ja nägin üht meest autoakendelt jääd kraapimas. Tema ühes käes oli rihm ja rihma otsas pealtnäha karvutu kutsikatita, kes jää peal külmast lausa vappus ja samas ikka entusiastlikult ja kiindunult oma töösse süvenenud peremeest vaatas. Oo õudseimat õudust! See kutsu meenutas paljast, ära visatud beebit...
Koertesse suhtun kuidagi... tõsiselt ja murelikult :p

Kassid aga on tavaliselt ise nii kavalad, vahvad ja vaprad - neid võib ainult imetleda!

Siin on posu kassipilte, mis ma kuude jooksu izismile.com'ist korjanud olen:























2 kommentaari:

Rents ütles ...

Lohutuseks nii palju, et see on inimestel üks jube eksiarvamus, et kui sul on koer, pead sa temaga ilmtingimata kell seitse hommikul välja minema - paljude koertega peab selle pärast, et koeraomanikud ise lähevad kella kaheksaks tööle ja kuna nad on kuskilt kuulnud, et koeral on rutiini vaja, ärkavad ka nädalavahetusel üles, et ekstra koera pissitada. Tegelikult on lugu nii, et kui minnakse öösel kell 12 magama, siis normaalne koer kannatab vabalt järgmisel päeval kella 12ni ära, mina olen vahel ka ühe ajal välja jõudnud, pole keegi vigisenud. Kui mul on koolipäevad 8-12, lähengi esimest korda nendega välja kella 12 ajal, sest kell 8 ei tee üks silmigi lahti ja teine piilub poole silmaga.

Samuti ei pea ennast kehvasti tundma, kui 20-kraadise külmaga koeri jalutama ei vii - ka paksu karvaga koer jookseb sellise ilmaga pissile ja siis tagasi, sest ta käpapadjandid polesellise asjaga harjunud ja ca 5 minuti pärast ei saa ta lihtsalt normaalselt kõndida ja hakkab käppi hoidma (samas hanges magada võiks ta rahumeeli).

Nii et ei ole see koeraomaniku elu nii hirmus midagi, tuleb sobiv koer valida ja ilm, mis sulle tundub rõve, on ka koerte meelest rõve ja nad ei tahagi jalutama minna. Mina pean enda omi vihmase ilmaga sõimama, et nad üldse välja pissile läheksid. :D

karikate emand ütles ...

Haa! Rõõm kuulda :D
Üldse, huvitav ja lahe kommentaar, tänan! :)