teisipäev, 29. november 2011

Ei kadesta...

Mul pole küll kavas neid FMyLife'i lugusid siia tõlkima jääda, aga üks veel, mida just lugesin:

28. november 2011. a., 9:51:40 nirvana_mama157
Täna küsis mu mees minult: "Miks sa mind armastad?"
Järgmised viis minutit veetsin oma hinge tema ette välja valades.
Kui ma siis temalt sedasama küsisin, vaatas ta mulle otse silma-auku ja vastas: "Ma ei armastagi."

/Today, my husband asked me, "Why do you love me?" I spent the next five minutes spilling my heart and soul out to him. After I'd asked the same question, he looked me straight in the eye and said, "I don't." FML/

((Võib vist tõlkida ka nii "Mida sa minus armastad?" - "Ei midagi." - - - kõlab nipsakamalt :p))

Brrrrrr... Mul pole tõesti õrna aimugi, mida ma teeksin, kui see minuga juhtuks...
Istuksin vist kolm päeva sama koha peal, silmakesed imestusest punnis ja suu jahmatusest ammuli...
Ja siis... oeh! :/
Passiiv-agressiivsed ettevõtmised (siin: mees tahab ju lihtsalt lahku minna!) ei sobi meesterahvale, minu meelest.
Ega see naisterahvagi puhul kena ole, aga mehe puhul mõjub kuidagi eriti alatult...
Loe ja nuta, ma ütlen...

*

Pilt: izismile.com

Kommentaare ei ole: