teisipäev, 9. august 2011

Niisama

Käisime just Väikese Tüdruku taskuraha luftitamas...

Nunnu:





Karm:




Ilus:



Selle pärlikeega oli nii, et sildil oli hind: 68 EEK / 38.00.
Väikesele Tüdrukule see kee nii väga meeldis, et läksin kassast küsima, kui palju ta siis õieti maksab - vaevalt küll, et 38 eurot. Mõtlesin, et vast 5 euro kanti jääb see hind ja ka Väike Tüdruk ise arvas, et üle 6 euro ta selle eest ei maksa. Tema suureks rõõmuks maksis kee vaid 1 euro. Rõemu kuipailu! :P

Nüüd tuleb ka kooliasju ostma hakata... see on üpris tüütu, kuna ma pean meeles hoidma, et ei tohi suvalisi kenasid asju kahmida, vaid just neid, mida praegu vaja on. Mul on sellega raskusi... seda enam, kui POLE neid asju, mida vaja on... näiteks - kas me saame talle sandaalid sisejalatsiteks või on need juba müügist maas? Ükskord oli mul detsembrikuus vaja lapsele pidulikuks sündmuseks kingi ning ma mõtlesin osta sellised, millega ta tuleval suvel õues käia saaks - no täielik mission impossible oli... Kui sandaale pole, võin ma ära unustada, mida ja miks ma osta tahtsin ja osta lihtsalt mingid kenad jalatsid, näiteks kõrge säärega saapakesed :D
Must stay focused!!!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tjahh...ma tean ka seda talvel kingade ostmise jama, seda enam kui tüdruklaps on vanuses 14 a., kuid jalanumber on 41!!:P Õnneks jalg enam ei kasva nüüd:)
Edu Sulle:)
Ruth