kolmapäev, 3. august 2011

Lapsik

Uhh, minu hirm mitmesuguste putukate ees on pea-aegu foobia mõõtu. Eriti kardan ma ämblikke, aga samuti mesilasi ja herilasi, kes aga paraku minu lähedust naudivad, ilmselt.

Olin just rõdul, kui mu pea ümber hakkas sumisema pöidlasuurune vapsik. Huilatasin võimsasti ja murdsin end tuppa tagasi sellise ägedusega, et pidin koos uksega pikali lendama. Paraku olin ma sunnitud veel kord rõdule minema, et vägivaldselt päästa sealt ära kassike, kes oli 'lendavast hiirest' vaimustuses ja püüdis seda kätte saada. Lohistasin küüntega rõduvaibast kinnihoidva ja kisendava kassi - ise summutatult viiksudes - tagajalgapidi tuppa, õõõhhhh!
Milline mürgel!

Paar nädalat tagasi istusin linnaliinibussis, aknapoolsel kohal, kui mööda akent hakkas lendama üks ärritunud sumiseja. Mõistagi tahtsin ma oma kohalt pääseda, et oleks võimalik mööda bussi kiljudes ringi joosta, kui tigedik peaks minu vastu erilist huvi ilmutama. Kas ma ütlesin sulnilt naisele oma kõrval: "Vabandage, kas te laseksite mu mööda!?"
Nnnoooo!
Ma hüüdsin talle: "Vabandage, ma kardan!"
Irw! :)

Kommentaare ei ole: