reede, 28. mai 2010

Some lives were made to be wasted

Täna käisin siis arsti juures. Haigekassa kindlustus kehtis veel, nii et sain topeltretseptid. Ostsin veel Kaubamajast mõeldamatu hunniku nidinodi, kuna hoidsin ju kindlustuse kehtimise tõttu paljusadu rahasid kokku :)

Arst pahandas, et ma Töötukassasse ei läinud. Ütles, et ma võinuks ju öelda seal, et ma olin väsinud ja ei otsinudki tööd seekord. Nujah, aga et seal käia, pead ju tegelikult 'aktiivselt tööd otsima', või valetama, et sa seda teed. Ja mina ei taha kumbagi.

Ta ütles, et ma pean oma sotsiaal-phobust ikka välja vedama, kohtumisi kokku leppima, käima võimalikult paljudes rahva- ja suhtlemisrikastes kohtades.
Aga ma ei taha ju!
Hehh, muidugi on tal õigus.

Aga ma suhtlen ju ikka ka...
Näiteks täna 'suhtlesin' ma kahe u 10-11 aastase poisiga, kes mult kahte krooni palusid.
"Mis te teete sellega siis?" uudishimutsesin mina (suheldes! :D) rahakotti välja koukides.
"Meil jäi sihvkade otsmisest puudu," vastas poiss.
Kenad poisid olid, eriti see prillidega, kes paar sammu eemal natukene häbenes :)

Ja siis ma otsustasin, et ma ei lähegi arsti juurde enam - võtan oma viimased retseptid ja kaon radarilt.
Ja tema ütles äkitselt, et kuna ilma kindlustuseta on arstilkäik 300 krooni, siis mul on võibolla lihtsam perearstilt retseptipikendust küsida.
Ei no JEEEEE! :)

See on ju ainult helistamise küsimus, ja siis lähed lähimasse apteeki nänni järele :)
Kõik laabub ja laabub ja laabub :)
Selline tunne mul ongi viimasel ajal :)
No worries!

*
it was just a little while ago

almost dawn
blackbirds on the telephone wire
waiting
as I eat yesterday's
forgotten sandwich
at 6 a.m.
an a quiet Sunday morning.

one shoe in the corner
standing upright
the other laying on it's
side.

yes, some lives were made to be
wasted.

Charles Bukowski

2 kommentaari:

Oudekki ütles ...

Kas Eestis muide "koduperenaiste haiguskindlustus" ka on? St. et töötav pereliige kindlustab kõiki oma ülalpeetavaid, kaasa arvatud abikaasa, kui see on kodune.

karikate emand ütles ...

On ikka. Kuid minu teada läheb siis mingi suht suur osa palgast maha... mingi 13% vms...
Kui 'koduperenaine' harrastab ekstreemsporti või käib reisimas, siis tasub see kindlasti ära (igaks juhuks), kuid minusuguse suht vaikse ja õnnetusjuhtumeid ligi mitte-tõmbava sussikese puhul pole see majanduslikult otstarbekas :)
Mu praegused 'ravumid' lähevad kuus umbes 600 kr maksma (kui arsti-visiidi eest 300 kr maksma ei pea) ja see on ikka märgatavalt vähem kui 13% mehe palgast.