neljapäev, 2. september 2010

Füüsis

Käisin koolis koosolekul.
Vaene Väike Tüdruk - tal hakkab olema kaks kehalist kasvatust pluss kaks ujumist nädalas. Ujumised siis päris pärastlõunal, mis tähendab ülipikki koolipäevi. Buss viib lapsed sinna, kuid tagasi pean ta ise tooma. Ehk ta ajapikku siiski õpib ise käima - või koos teiste lastega peatusesse minema ja koju sõitma. Buss ei too tagasi sellepärast, et paljud lapsed ei ela kooli läheduses ja nad saavad oma kodudesse paremini Aura juurest kui siit.
Tõotab tulla äärmiselt väsitav poolaasta.
Kuid eks ujumine iseenesest on hea. Siiski pole eriti hea pärast ujumist bussi oodates lõdiseda. Eks hakkame taksoga tulema, kui ilm on selline - jäle - nagu täna. Mul oli küll jope, sall ja villased (tõsi küll - ilma sõrmedeta) kindad, aga ikka oli selg pingul, kui koju tagasi jõudsin - järelikult olin liiga õhukeselt riides, et lihased krampi tõmbasin.
Brrrr!

3 kommentaari:

ritsik ütles ...

Ujumine iseenesest on väga hea ja ka kehalist on kindlasti vaja vahelduseks pidevale pingisistumisele koolipäeval. Kahjuks käivad mõlema asjaga kaasas vaevalised korraldamised. Ideaalne oleks, kui keka asjad ja tossud saaks kooli jätta ning ujumine oleks turvaliselt koolitranspordiga korraldatud.
meil ikka püüti kuidagi lastevanemate autodega jõmpsikud ujulasse ja tagasi korraldada aga ikkagi tekkis üheltmaalt olukord, et 30kraadise külmaga ootasid mõned lapsed peale ujumist bussipeatuses...

karikate emand ütles ...

Jah, üldiselt on ujumine ka minu lemmik-spordiala, õieti ainus, mida ma tunnistan :D Kogu keha töötab, sest millelegi toetuda pole. Ja higistama ka ei hakka :)

Lastebassein on õnneks 34-kraadise veega; meie oleme nii peenikesed, et pärast 45 minutit külmemas vees on energia nii miinustest, et kuku või koomasse. Eks me läheme McDonaldsisse pärast - see on väga lähedal :D

Tjah, veidi paradoksaalne olukord: treenitud keha paneb haigustele paremini vastu, samas kurnatud keha jällegi halvemini. Ma eelmisel aastal nägin, kui väsinud mu tüdruk pärast 5 tundi oli, nii et ma ei julge praegu nendest ujumistest ja poole kuuesest kojujõudmisest midagi head oodata.

luize ütles ...

Huvitav, kui minu laps käis ujumas, siis nagu küll toodi tagasi ka bussiga. Igatahes ei olnud miskit omapäi basseinist-tulnud-märja-nahaga linnas ringi sekeldamist.
Ujumine on tõesti tänuväärt linna algatus aga jah, kui laps väsib, siis võibolla polegi nii hea idee. Samas, äkki just reibastab peale väsitavat koolipäeva :)