neljapäev, 26. juuni 2014

Muretut meelt ja südametuld...

Ärkasin üles ja pöördusin telefonikella vaatama ning mulle avanes selline pilt:


Eks ma ise olin õhtul selle endale ärkamise puhuks nina alla sättinud.
Nagu lapsed teevad, kui nad ei raatsi unekski oma uuest kingist lahkuda...

Sellise imearmsa, pildil küll juba rüüstatud paki sain ühelt kaugelviibivalt lugejalt :)
Ta luges mu postitust tablettide lõikamise kohta ja kuna tema teadis, et on olemas selline geniaalne vidin, kuhu saab tableti 'vangistada' ja mis selle siis kenasti pooleks lõikab, võttis ta heaks selle mulle saata :D (Tabletilõikur on see heleroheline asi kahe kollase vahel - püüan seda paremini pildistada ükskord.)
Seda mulle saates pani ta hulga meeliülendavaid asjakesi kaasa.
Nii nii nii armas! :)
Ma pole elu sees nii üllatusterohket karpi avanud.

Hakkasin kohe mõtlema, et tahaks ise ka kellelegi sellist üllatust teha, aga nende inimeste arv kasvas ruttu üle minu loendamisvõime :D  Näiteks - nii tore oleks kinkida midagi kõigile neile, kes meie peret kõige raskemal ajal aitasid. Mõtlen teie peale sageli ja kannan suurt tänutunnet hinges!
Mõtlen, et... kui meil poleks tekkinud sellist hädist olukorda, poleks ma kunagi teada saanud, kui palju inimesed hoolivad! See on nii tore ja hämmastab mind siiamaani!

Siiski siiski - otsustasin, et katan sellesama, mulle nii palju rõõmu toonud kasti ilusa paberiga ja teen sellest VT jaoks väikeste üllatuskingituste karbi. Et kui kleepsulehte või väikest märkmikku või seepi eraldi kinkides on väike rõõmukene, siis kogu see pudulasu eraldi paberitesse pakitult suures karbis toob pikaks ajaks rõõmsat säutsumist! :)
Ma mõtlen, et kogun pisikesi armsaid asju terve aasta vältel ja kingin siis sünnipäevaks!
Vennatütardele tahaks küll ka kindlasti sellised karbid teha, samuti vennanaisele, oijah! Võibolla veidi väiksemad siis ikka...........

Ma mõtlen, et kui mõni emme veel on oma panga-arve tasakaalus hoidmise pärast murelik, siis 3-5 euro eest midagi iga kuu osta ehk ikka saab, ja nii juba tulebki 'palju rõõmu sünnipäevaks'. Et - tehke ka! :)
Pakkige kohe ära, siis aasta pärast on endal ka põnev vaadata ja imetleda! :D
Ja iga asja eraldi välja harutamine on millegipärast hästi palju lahedam kogu kupatuse ühe pilguga haaramisest!

Harutasime neid kinke VT'ga koos paberitest välja ja kui kõik oli päevavalgele toodud, siis ta imestas:
"Kuidas ta /saatja/ sind nii hästi tunneb?"
Paistab, et blogi kaudu on ikkagi võimalik inimest tunda, kuigi ma tean ühte inimest, kes on veendunud, et blogijad valetavad hullemini kui poliitikud :D

eile õhtul, poole lahtipakkimise peal...

ülevalgustatud must vegan seep

alavalgustatud maailma parandamise seep :)



Ja täna hommikul sain veel ühe kirja, mis kandis hoolivusest ja inimarmastusest sündinud kingituse meieni, mis kustutab paraja portsu muret.
Elu on tõesti armastuse ookean :)

Ma hakkasin juba mõtlema, et mis mind veel homme ees võib oodata, kui Universum oma suurest lahkusest meid märganud ja heldelt toetama on asunud, aga kõige aplamal hetkel meenus mulle, et alustas VT, kui üleeile hommikul minu voodisse puges, kaasas selline kingikotikene:




Olin talle eelmisel päeval ostnud paki Skittles'i komme ja ise võtsin igast värvist ühe, aga ta nägi, et need mulle maitsesid ja pani potsaku minu jaoks kõrvale, ning kinkis selle koos kaardi ja paberist lillega!

No tõesti - kingitusi sajab, nii et hoia piip ja prillid :D


Oshol on selline meditatsioon, et sisse hingates kujutled, et hingad sisse universumi armastust, ja välja hingates puhud maailma ja inimestesse-seal-sees omaenda armastust. Ja täna mulle tundub, et teistmoodi hingata on ülepea võimatu :D


Igatahes - tänan teid kõiki, kes te seda siin praegu loete ja soovin, et te kogeksite sedasama armastust, rõõmu ja küllust! Muahh!

Kommentaare ei ole: