reede, 9. mai 2014

Tuba

Täna on mul 'linnane' päev.
Viin VT klassiõele kingitust otsima ja et ei peaks 2 km koju tagasi ronima, istume tund-pool poekohvikus. Siis viin VT peole - ise katsun linnas aega parajaks teha. Vatiini on vaja osta käsitöötunniks, seejärel kolan vist raamatupoes. VT'le tuleb ka järgi minna. Kappamist on palju, sest pidukoht pole just kesklinnas...
Eee, suht tüütu!

Mõtlesin, et lihtsalt vedelen täna hommikul ja ei blogi ka, aga ühest elustiiliblogist leidsin nii ilusa valge ja lageda toa, et seda pilti tahaks enda blogisse ka toppida, ja siin ta on:

Leitud blogist - The Tao Of Dana -

Mulle jubedalt meeldivad sellised voodid, mille alune ruum on tehtud panipaigaks.
Vaatan lummatult isegi neid kipakaid lastemööblikomplekte, millel on voodi koos kappide ja kirjutuslauaga üheks kängiks ehitatud - et paned aga selle ühte seina ja ülejäänud tuba on lage. Võid sinna panna suure peegli, mille ees oma joogapoose sättida :D, või pildiraamid motiveerivate sõnumitega...

Pildiloleva toa juures meeldib eriti, et voodi ja ülejäänud riiulid on kõrged - see jätab keskele suurepärase tühja ruumi meditatsiooniks ja joogaks. Praktiliselt ideaalne tuba mulle...
Võibolla peaksin end tööbüroo kaudu puutöö-kursusele munsterdama :D

Võibolla peaks kohe täna minema - mis ma seal raamatupoes ikka vesistan... :D


4 kommentaari:

Mari ütles ...


Meenus, et feng shui 6petuse järele ei tohi voodialust ruumi koli täis toppida, sest olevat väga oluline, et energia voodi alt läbi voolaks ja oleks veel v6imalus sealt ka tolm ära pühkida.
Aga tuba pildil on megailus!

karikate emand ütles ...

Eeeiiii, ma ei paneks koli - ma paneks raamatud või muud kallid asjad :D



Tegelikult, ma teen praegu oma voodiga ka keelatud asja - mul on elektriline madratsisoojendaja. Kuna torud lasti veest tühjaks, midagi oli seal katki, siis on minu tuba üpris külm. Ja nii ma siis hoian end tagumentipidi soojas :D
Aga - elektritekk 'lõhub aurat'. Rohkem kui elektroonika, mida ju ka ei soovitata magamistoas hoida.

Paraku ma parem olen enne näljas kui külmas! Soe on mulle nii oluline. Nii et nüüd ma käin 'katkise auraga' ringi :p
(Tutuluttutttuuuu, ma parem ei mõtle sellele!!!)
:D

soodoma ja gomorra ütles ...

Sa oled nagu mu isa, kes käib mul külas ja muudkui räägib, kuidas tema paneks kõik mu asjad silma alt kappidesse ära:)
Mulle jälle meeldivad riiulid (aknalauad k.a), et kõik mu armsad asjad kogu aeg mul silma all oleks. Ma ei taha, et nad kuskil kappides oleks. Mind ei häiri sugugi, et mul tema mõistes kodu kogu aeg segamini on.

Mari ütles ...

ee, see "koli" oli nüüd liiga üldistavalt öeldud... Tegelikult on mul su blogist juba ammu jäänud mulje, et sa pole kolikoguja vaid igal asjal on kodus oma väärtus ja mõte ja kolil seal kohta pole.

Ma vist pidasin silmas üleüldist energiate liikumist, mis võiks saada takistatud asjade läbi. Aga jah, selles ma olen ise ka veendunud, et kallitest asjadest tekib juba iseenesest hea energia ja see ei ole võrreldav olukorraga, kui voodi all on t6epoolest koli.

Ja kuna ma ka külmetaja olen, siis meenus mulle, et elasin kunagi kaks kuud ühes väga külms korteris ja kuna ma sel ajal ka üksi elasin, siis võtsin omale enne magamaminemist voodisse soojaveekoti. Tal oli ka selline mõnus pehme karvane kate ümber ja ajas asja ära. Aga madratsisoojendaja on juba omaette luksus. väga mõnus