reede, 16. mai 2014

Need uued raamatud

- uued raamatud -


Need on siis minu vanad armastuskirjad uued raamatud, mis ma kusagil nädal-või-nii tagasi ostsin, nagu unes :D
Ma pole veel harjunud, et need mul on ja ei kavatse neid niipea lugema hakata - ainult 'käperdan' natuke :p
Aga paistavad päris toredad, mis? :)

1. OSHO  "Teadlikkus. Kuidas elada tasakaalus"

2. WILLIAM J. BROAD  "Jooga ohud ja võimalused"

3. DEEPAK CHOPRA  "Edu seitse vaimset seadust"

4. SALLY KEMPTON  "Armastan mediteerimist"

CD'sid ma ei saa näidata, sest tellisin need Laseringist...
Aga täna peaks kohale jõudma lauake - kui selle kokku saan üksi, siis näitan homme...
Mees läks kaheks päevaks kusagile laadale. Ajasin ta sellepärast täna hommikul 4.35 üles!
Tal on tohutult sügav uni, nii et ta ei kuule äratust :) - küll ikka veab mõnel!
Mina ärkan isegi siis, kui naaberkorteris äratuskell heliseb :D
Ja Mees jääb magama ka minutitega! Kui aga juhtub, et tal poole tunni jooksul uni ei tule, siis ta tõuseb üldse üles, sest on selge, et tal pole und. Ilma tabletita mina loodan umbes kolme tunni jooksul magama jääda, tabletiga uinun minagi tavaliselt poole tunni jooksul. Seepärast tundub mulle pöörane, et Mees poole tunniga alla annab :D


Ja täna on juba 16. mai ning mul on peavalutablette olnud vaja ainult ühel maikuu päeval!
See on lihtsalt imeline, kui peavalu kiusab ja siis leiad rohu, mis mitte lihtsalt ei vaigista valu, vaid mida võttes valu üldse ei tekigi! Nagu uus puhas pea oleks otsa keeratud! Kahjuks on sellel valuvastasel AD'l aga nii tugev uimasekstegev mõju, et ma kardan, et tööl käivad inimesed seda üldse kasutada ei saa...
Mina võtan seda õhtul - siis on see uimasus teretulnud. Päeval võtan ainult juhul, kui olen talumatult rahutu.
Aga täna ma pole!
Täna on mul luksus mitu tundi üksi vaikses kodus olla - see meeldib mulle lapsest saadik :)

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

Käkerdan just OSHO "Mõistmise raamatu" kallal. Ja ei ole temaga nõus,et vastsündinust alates on vale hakata last suunama,õpetama,kasvatama-kamandama jne. Et inimese sisse kodeeritakse kümneid võõraid "minasid" ja indiviid ongi seega eluks ajaks aheldatud valedesse hingamistesse.Minu nägemuse järgi on see punkt Oshol nagu vabakasvatuse propageerimine ja selle vilju on maailmas nüüd juba näha ja see on suht talumatu nähtus.Ei tule sest lapsest kasvatamata mingit nahka,et sellel planeedil kasvatamatuna elada.Aga muidu on tal enamuses asjus õigus küll. Vist.

karikate emand ütles ...

Mhmh, saan aru. Mulle meeldib igasuguseid Osho mõtteavaldusi lugeda; mida aeg edasi, seda rohkem olen temaga nõus, aga lastest ja laste kasvatamisest ei tea ta suurt midagi. Olen niimoodi aru saanud, et tema arvates on lapsed targad piisavalt, et tänaval üles kasvada.
Noh, nii see pole.