laupäev, 17. mai 2014

Ja see uus lauake

Kui Mees millalgi uue printeri ostis, siis jätsin karbi endale, et saaks selle peal makki hoida ja muud kribukrabu. Ajapikku selgus, et seda krabu on mul pidevalt rohkem näpu vahel, nii et suurema osa päevast oli mingeid raamatuid-märkmikke-värke ka voodis ja voodi ees maas. Aeg-ajalt mõtlesin diivanilaua ostmise peale, kuhu vaheriiulisse susata kõik need asjad, mida parasjagu iga päev kasutan. Aga alati mõtlesin, et minu kaugem eesmärk on minimeerida kola sinnamaale, et saaksin alati ühe kohvri ja õlakoti sisse mahutada oma asjad. Nii et kui midagi liigutada, siis ikka vähendamise poole.

Nädal-paar tagasi aga tundus meeltesegadushoos, et olen nii kasinalt elanud kogu aeg ja võin end poputada küll, ja nigu naksti tellisin diivanilaua ära. Sain 10% allahindlust, nii et see maksis kusagil 51 eurot. Ja väga ruttu toodi kohale.

Mees pidi kaks päeva kodust ära olema, nii et ma mõtlesin, et ... panen selle ise kokku ja... äkki ta ei märkagi, et mul on pappkarbi asemel laud :D
Aga sel inimesel, kes pidi neid öömajutama, juhtus midagi, nii et nad tulid kõik eile õhtul Tartusse tagasi ja eks ma siis näitasin oma mööbeldamisi. Mees näis mu ebatüüpilise käitumise üle veidi murelik, kuid ütles, et jumal tänatud, et tema ei pidanud seda kokku panema :D

Ja olen kindel, et me VT'ga saime kiiremini hakkama kui ma oleks temaga saanud, sest mina lihtsalt loen 'mööblikaarte' Mehest NII PALJU KIIREMINI :D
VT oli hirmus tubli ja keeras mingeid tüütuid kruvisid sisse, mida oli 24 ja see oli ilmatuma igav töö. Paar kruvi jäid suti lohakile, aga kõik muud punnid-vinnid-kruvid-lullad said väga kenasti õigetesse kohtadesse löödud ja keeratud. Kasutasin haamrit, kruvikeerajat, juukseklambrit ja põlvedega vajutasin ka, kui ei jõudnud seda pealmist plaati punnide ja kruvide otsa vajutada ilusti. Kui nõuga ei saa, siis saab jõuga, eksju.
Ja - me saime hakkama tunni ajaga, kui koristamine välja arvata :)

Minu endine pappkastike:





Esimesed haamrilöögid:



... siis pikemalt kahekesi sabistamist...
... ja valmis ta oligi!




Palju pappi!
Andis kohe koristada...
:)

Ja saigi nurka lükatud: eile pärastlõunal...





... ja täna hommikul:


Kena, mis?
:)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

On jah kena! Ja töövahendite ning -võtete nimekiri oli ka tore :) Kui tahaks narratiivi luua, võib lisada ka nätsu ja paar vandesõna - need aitavad ka asju kokku panna :)

karikate emand ütles ...

Hehee! :),
need levinud töövõtted jäid meil tõepoolest seekord kasutamata, aga vast järgmine kord pean meeles!
:)

Mari ütles ...

On tõesti väga ilus laud!

Nataly ütles ...

Laud on tõeliselt väga ilus ja kõige tähtsam, et oskad lugeda instruktsiooni mida paljud paljud ei tee - muudkui hakkavad aga kruvima, aga pärast tuleb kõik uuesti alustada .. Isiklikult mina armastan instruktsioone lugeda . Isegi veekeetja oma ...

karikate emand ütles ...

:)


Nataly,
ma olen kõrvalt näinud, et instruktsiooni kõrvale heites ja oma peaga pusides läheb palju kauem aega!
Aga kellel seda aega ja energiat üleliia on? Kui oma peaga pusida, siis tõesti kuuleb mingil hetkel vandesõnu ka :D
Ja lõpuks tuleb nagunii instruktsiooni uurida :D - ma ka parem juba alustan sellest! :)