laupäev, 11. detsember 2010

Kollane, kollane, sinuga ei mängi me!

Mu fotokal on programm 'küünlavalgus'.
Kaugemalt on sellega paha pildistada - välku pole ja pilt jääb udune.
Aga muidu tulevad hästi armsad, soojas toonis pildid.
Küünalt tegelikult põlema panema ei pea :)
Armastan kollast! :)






Viimane pilt on tehtud tavaprogrammiga.
Pildil on minu öökapike, mis on alati asju täis. Tavaliselt on selle peal veel pudipadikotike (käärid, liim, kätekreem, salvrätikud, tabletid jms) - hetkel oli see ilmselt voodis. Mul on täiega vaja kirjutuslauda öökapi asemele. Paraku paneks see riidekapi kõige seinapoolsema ukse kinni... Sellegipoolest ma mõtlen ikkagi öökapi kirjutuslauaga asendada. Mul on alati nii palju asju vaja kohe voodi kõrvale :)
Öökapi-lampi ostes juba arvestasin sellega, et ei saa osta toeka jalaga traditsioonilist suurt lampi, vaid peab olema mingi tillukese aluse ja 'kupliga'...
Aga ruumi on ikka vähevähevähe...
Nii palju asju....... :S

Kommentaare ei ole: