neljapäev, 7. aprill 2016

Möh!

Nähh - ei puhanudki eilsega välja.
Täna hommikul oli jälle, et pigem kaotan teadvuse kui üles tõusen.
Aga silmaalused hakkavad oma mustjaslillat tooni kaotama ja muu näoga sama värvi minema, nii et asi edeneb, ikkagi...

Imelik, eksju, et umbes 7 telefonikõnet ja 3-4 kohtumist kahe nädala jooksul võivad inimese näoga midagi nii hullu teha!? :p



Sain eile väga imeliku asja postkasti:

This MMS was sent from Tele2 subscriber 
Saingi vanaemaks?? Olen praegu teatris, hiljem pikemalt??
You can not reply to this message

Ma arvasin, et see on mingi veider reklaam ja ei tundnud asja vastu suuremat huvi.
Hommikul tuli pähe aadressiribal olevat telefoninumbrit kontrollida ja - hehee, minu Tädi!
Nii et sõnum ikkagi oli mulle määratud ja minu täditütar sünnitas poja, kellel on sama sünnikuupäev, mis mul :), ainult kuukene hiljem - hea meeles pidada :)

Kuidagi nii liigutav, et inimesed üldse julgevad veel lapsi sünnitada... Täiesti mõistusevastane ettevõtmine mu meelest. On uuritud, kas inimesed, kes soovivad lapsi, on siis ka õnnelikumad pärast seda, kui lapsed on sündinud. Selgus, et nad ise arvavad, et nad on õnnelikumad, kuid kui vaadata nende antud numbrilisi hinnanguid oma rahulolule elu mitmetes valdkondades, siis tegelikult mingit õnne-rahulolu kasvu pole, kuid - inimesed ise usuvad, et nad andsid nüüd kõrgemad hinded. Mis trikke see loodus meie mõistusega küll teeb, et ainult lapsukesi juurde saada!

Aga Tädil oli ka juba aeg vanaemaks saada - mu Emmake (nad on õed) on ju juba ligi 15 aastat vanaema olnud ja vanusevahe on neil ainult 5 aastat :)
Vahva ikka! :)


Kommentaare ei ole: