esmaspäev, 18. aprill 2016

Kiire 'update'

Telefoni sain korda. Selgus, et kuigi ta otsustas teovõime kaotada kohe pärast seda, kui ma olin EMUI rakenduse uusversiooni alla laadinud, polnud telefoniga tegelikult midagi lahti - hoopis sim-kaart oli otsustanud otsad anda. Telia esindusest sain uue sim'i ja kõik funkab jälle.

Tegin Teliasse minnes paraja ringi, et VT käsitöötunni jaoks padjapüüririiet osta, aga Abakhan on pühapäeviti kinni! Sellega ma küll polnud arvestanud. Aga mu esimene mõte seal ukse taga silti kaedes oli: "Ooo! Ooo - nii kena töötajate suhtes!"
:D
Kohe näha, et mu rahu on tagasi :)

Whatsapp oli minu eemaloleku ajal saanud täis Õe ja Venna näomoonutusi - nad olid mingi äpi alla tõmmanud, millega sai end vanaks teha ja sugu vahetada jne. Õde uhkustas, et tõmbas endale uueks helinaks NLiidu hümni. Ma ütlesin, et kui mul peaks jälle sotsiaalfoobia tekkima, siis panen endale helinaks Nazguli karje, et teaksin minema joosta ja varjuda. Selle peale otsis Õde mulle kohe vastava helina välja ja soovitas seni, kuni ma seda default-helinaks ei vaja, see vähemalt Emmakese numbriga siduda, hehehee... Vend pole - erinevalt minust ja Õest - Sõrmuste-raamatute-filmide fänn ja polnud Nazgulitest midagi kuulnud ja uuris, kus see lindistati :D Ma ütlesin, et kui Google Mapi buss Mordorit kaardistamas käis,  siis seal lindistati, hihihiii. :p

Kommentaare ei ole: