teisipäev, 5. aprill 2016

Filternägemine

Iga kord, kui olen saanud midagi, mis pilti ka teeb, olen mingil hetkel hakanud huvi tundma selle vastu, mismoodi mu nägu ka pildile jääb. Üldiselt jääb selline nukiline ja kitsas - minu meelest on mu nägu palju laiem. Nii ma siis pildistan pigem oma vidinaid ja pudinaid ja ennast nende taustale ei säti :P


See ei ole mina, see on VT


VT'l aga õnnestub sageli end kenasti pildistada ja eriti on seda näha uue telefoniga tehtud piltidel. Tema oskab filtreid ka kasutada. Selleks on vaja, et sulle jääks meelde, mis efekt mingi nimega filtril on. Mulle küll ei jää ja ma ei viitsi neid muudkui vahetada ja parimat otsida.

Eile või millalgi tutvustas VT mulle filtriteprogrammi Pip Camera, millega tal eriti armsad pildid tulid, ja ma mõtlesin, et prooviks selle ka ära.

Laadisin siis Pip Camera hommikul alla ja hakkasin pildistama ja



- no täitsa minu nägu!
Valin uue filtri ja vajutan teist korda pildistamisnupule...



Ikka mina!
Lõpuks ometi!

Siis vaatasin, et nägu 'sai nüüd korda', aga käed on kuidagi imelikud...


Heheh! :p
Aga ikkagi - nägu on ka sellel pildil minu oma... Korralik, lai nägu - mitte mingi ukse vahele jäänud pikk lõust...



Ja nüüd juba lõbusamalt...



Jep! Mina mis mina!

Ja järsku jõudis mulle kohale, et nagu anorektikud näevad end peeglist paksuna  (väidetavalt - ma isiklikult seda ei usu, mul on oma teooria, et nad vaesekesed peavad midagi ütlema arstile lihtsalt; arvan, et nad tahavad tegelikult maa pealt ära kaduda või oma nõrkust välja näidates toetust leida, sest nad ei näe end (täiskasvanute) maailmas hakkama saavat) ja mõned, noh..., päris paksud inimesed ei näe peeglist, et nad on paksud, on minul oma näo osas filternägemine :D Lihtsalt näengi end tegelikust ilusamana ja pole fotodega rahul - kui enne pildistamist pole filtrit peale pandud.

Üpris piinlik tõdemus! :P
Ma tõesti nüüd häbenen natuke, heheh... :P

Aga jah... kui siin on veel keegi, kes enda fotode peale alati kulmu kortsutab, siis proovige telefoni laadida PIP Camera, valige Pro Edit ja siis filter - tehke seda kõike kindlasti juba enne pildistamist :)
Lõpuks ometi on "normaalsed" pildid kättesaadavad, hahhahhaaa :D



(Jah, mul on Mediteeriva Barbie plakat seinal. Ei meeldi? :D)

Kommentaare ei ole: