neljapäev, 27. jaanuar 2011

Romantika

Olen olnud kuidagi romantilises meeleolus... :) - seega ei mingeid postitusi vaid ainult mannavaht ja logelemine... :P

Hakkasin isegi igatsema magamistoa ümberdisainimist daamitoakeseks, mille põhivärvid oleksid roosa, hall ja valge. Ma ei tea, kuidas Mees end selles toas tunneks, aga tema käib siin niikuinii ainult magamas, mina aga elan siin :D

Et siis midagi sellist:













Kõik pildid pärit blogist Inspired Design.

Aga ma tean, et ma ei muuda siin korteris midagi, sest sisekujundaja on sellest teinud sellise armsa, soojades toonides, ühtlaste üleminekutega korteri ja ei kõlbaks kuskile, kui mina siin 'roosatama' ja 'hallitama' hakkaksin...

Pealegi, ma olen kuulnud, et külmades toonides toas tundub olevat jahedam kui soojades toonides toas, nii et kui minusugune külmavares midagi muudab, siis peaks see minema pigem oranži-poole... elu nagu ahjus :)

Kommentaare ei ole: