pühapäev, 7. november 2010

Karistus

Emme ja Väike Tüdruk mängivad voodis mudamaadlust.
Võidab Emme.
"Hähhähääää - äpu!" narrib Emme.
Väike Tüdruk: "Näpuga näidata on ebaviisakas. Rääkimata sellest, et see on labane. Tänasest päevast alates hakkan ma sind sinatama."
:-D

*

Koduse ülesande jaoks oli lapsele vaja osta telekava - see on asi, mida meie peres ei kasutata. Mina telekat praktiliselt ei vaata, Mees vaatab oma kava Internetist ja Väike Tüdruk vaatab paari saadet, millede vahel olevatest reklaamidest ta näeb, kui veel midagi põnevat tulemas on.

Nüüd siis ostsime telekava. Seal oli sees horoskoop ja uudised ja mööblireklaam...

Emme vaatab klaasist lauda, millel on veel alumine riiul ka, ja imestab: "Oo, nii kena laud ja vähem kui tuhat krooni!"
Väike Tüdruk: "See on vist väga õrn..."
"Jaa!" õhkab Emme.
"Siis see ei kannata ju sinu jäetud tolmukorda," narrib Väike Tüdruk.

*

Väikesele Tüdrukule meeldib pildistada.
Tuleb tunnistada, et Emme kustutab salaja üsna palju tema tehtud pilte ära, kartes arvutit üle koormata.

Väikese Tüdruku tänane autoportree, millel all paremas nurgas võib näha ka lapse selja taga muremõtetesse vajunud Emmet endale salli ümber kaela keeramas.


Oh... lapsel on minu venna hämmastavad juuksed - paksud, säravpruunid, laines - kuid täitsa Issi nägu... Issi nägu tütred pidid õnnelikud olema... Looooooodameeee!

*

Tegime üle pika aja mikrouunis kuuma saia juustu ja vorstiga.
Juust sai kogemata pealmiseks ja vorst jäi pooleks lõikamata, mistõttu tulemus sai selline :-D

2 kommentaari:

helle ütles ...

Juba rõõmsam:D
Igavesti Terane Tüdruk. Eriti meeldis mulle, et "alates tänasest hakkan ma sind sinatama!!!"

karikate emand ütles ...

Jah, Sjgelle... tunnen ise ka, et hakkan tasapisi elavnema :-)

Tõesti naljakas ja originaalne see sinatamise-karistus. Mina ei tea, kust ta küll sellised ideed saab. Väga ootamatu! :-)