kolmapäev, 10. november 2010

Bloody happy

(Ma olen täna nii õnnelik, ma ei tea miks :-)
Täitsa lollu, noh! :-) )

*
Meile tuli täna postkasti see euro-kalkulaator ja infoleht. Mina sain info juba tikrikese blogist kätte :-), aga kalkulaator on tore. Mata mulle meeldis, kuid ikka on lihtsam ja põnevam oma silmaga ekraanilt vaadata, et kahekroonise euromündi väärtus on üle 30 krooni ja 500 eurone on väärt 7800 krooni.
Nii et põhimõtteliselt võib tõesti mündikotikesega poes ära käia, kui näiteks ainult kommi või jäätist osta tahad. Oh - ma olen elevil, lausa :-) Eriti mõeldes sellele, kuidas poliitikud enam ei saa jahuda, kuidas nad ikka oma riigi kodanike eest hästi hoolitsevad ja et me jõuame varsti viie rikkaima riigi hulka.

Aga mõelda vaid, et kõik mata töövihikud ja õpikud tuleb ümber teha. Alles eelmisel aastal õppis Väike Tüdruk, millised rahad meil Eestis on ja mida nende eest saab. Järgmisel aastal on need töövihikud juba kõlbmatud.

*
Tsitaati ka!
JACKIE ONASSIS abielu kohta:
Esimene kord toimub see armastuse pärast, teine kord raha pärast ja kolmas kord seltskonna pärast.

2 kommentaari:

luize ütles ...

Kusjuures, nii nagu ei jõua mulle postkasti igasugu rämpsu, ei jõua see kalkulaator ilmselt ka minuni. Kõigil juba on, aga mina ei saa! Selge diskrimineerimine.

neiud ärevil ütles ...

Ära muretse,mul ka veel pole.