esmaspäev, 8. november 2010

Ei taha blogtreesse!!!

Olen juba mitu kuud mõelnud, et peaksin vist tegema postituse, kus ma tänan oma vanu ja uusi lugejaid 'tähelepanu' eest, ja annan uutele teada, et ma küll tean sellist lehekülge nagu Blogtree (ja minu eelmine blogi rippus ka seal üleval!), kuid oma uut blogi ma Blogtreesse panna ei taha.

Mulle meeldib mõelda, et siin on kuidagi intiimsem ja kodusem, kui siin käivad vaid mu vanad sõbrad-lugejad ja nende lehekülgedelt nende sõbrad-lugejad. Ma ei taha jõuda võimalikult paljudeni. Eriti ebamugav on pildiga postituste puhul - kuidagi paha oli iga kord, kui mu nägu seal üleval rippus. Mäletan, et ükskord veel lehekülg jukerdas ka ja näitas pool päeva sama pilti - ja juhtumisi oli minu näopilt sel päeval kõige ees. Küll oli ebamugav!

Niisiis kirjutasin aadressil blog(at)tr.ee, et mu blogi jälle maha võetaks.
Pole hullu, et see korraks sinna üles sai, aga - ma nüüd hakkan aeg-ajalt üle kordama, et ma tõesti ei taha 'laiemalt levida'.

Kommentaare ei ole: