pühapäev, 25. veebruar 2018

Nõrkuse kiituseks :)

VT on viimasel ajal palju vaadanud Dr. Phil'i jutusaate klippe YouTube'ist ning tal on tohutult rääkimist nende kohta. Mulle väga meeldib, kui ta inimestest räägib ja inimelu ja -suhete üle imestab :) Olen servapidi nõus Teal Swaniga, kes ütleb, et elu koosneb suhetest, seega õnnelikuks eluks on vaja häid suhteid. Kuigi ma eriline suhtleja pole (või ehk hoopis tänu sellele), on mul kujunenud enam-vähem nulltolerants halva käitumise suhtes oma elus, mistõttu nii palju kui ma suhtlen, on see alati ilusti. Ma ise vaatan, et end ära ei väsita, sest ega teised ju seda valvata tea. Ma parem ei suhtle kui suhtlen tülpinult. Seega jah, ka mina hindan häid suhteid. Kõige tähtsam muidugi on kujundada hea suhe iseendaga. Öeldakse ju ka, et oma suhtumisega iseendasse näitad sa teistele, kuidas sind tuleb kohelda.

Täna hommikul meenutas VT kunagi teles jooksnud Eesti sarju "Saladused" ja ... eee ... "Suletud uste taga" (?) ning ütles, et need sarjad olid tema jaoks tüütud, kuna temaga ei saaks midagi sellist mitte kunagi juhtuda, kuna ta oleks selliste inimeste juurest ja sellistest olukordadest juba ammu ära läinud. Sõprade juurest, suguvõsast, koolist, töölt - ta ei jääks sinna, kus tülitsetakse, manipuleeritakse, õelutsetakse, tehakse ülekohut, kurnatakse või kasutatakse ära.

Ta rääkis ühest ameerika koolitüdrukust, keda hakati kiusama silmatorkavalt ilusa välimuse pärast (kuigi nii arvas ta ise, ega iial ei tea ju..., näiteks osal meestest on arvamus, et naised neid ei vaata, kuna nad on 'head poisid', aga naistele meeldivad 'pahad poisid' - see on rumalus, kui sa oled hea, kirglik ja intelligentne, küll nad siis vaatavad, kui aga mees on hea ilma iseloomuta lontu, siis on tõesti kellelegi südamesse pugemine mõnevõrra raskem). VT rääkis, kui vapralt too tüdruk vastu pidas ja ütles, et ei saa sellest aru - tema oleks kohe koolist ära tulnud, kui teda kiusataks. Ning et see oleks kõigile hea lahendus - paneks inimesed mõtlema, kas selline käitumine ikkagi peab olema alla neelatav või on see ehk miski, mida ei tohiks olemas olla?

Mul oli kohe nii hea meel seda kuulda :D - ma ikka räägin talle, et tundlikumaid inimesi on kõigil vaja, sest nemad aitavad kujundada 'hea ja kurja' / 'õige ja vale' piiri. VT on varem öelnud, et kõik inimesed tuleks maamunalt pühkida ja elujõuetud esimeses järjekorras, aga täna sain temalt lõpuks kätte nõustumise, et nõrkade nõrkus on maailmale vajalik. YAY! Happy day! :D

---

Enne kui VT sisse sadas, olin ma tegemas blogipostitust karvastest nunnuelukatest.
Ma jätan need kenasti siia alla väikeseks vinjetiks :)


5,105 Likes, 204 Comments - 💎Holistic Healer💎 (@futureworldhealing_) on Instagram: “Would you pet it??🤔😂😂 via @gentlemaninsilence 💎 ➡@futureworldhealing_ 🔥 ➡@holistichealerz 🍃…”

Merijänku!


1.1m Likes, 17.6k Comments - 9GAG: Go Fun The World (@9gag) on Instagram: “Who's the good boi?  Follow @9gag #9gag #dog #goodboy”

Labrakadabra

Allikas: Instagram / 9gag


950k Likes, 6,613 Comments - 9GAG: Go Fun The World (@9gag) on Instagram: “Gentlepup Follow @9gagcute #wholesomememes”

Beiibi, beiibi, beiibi ouuu, jee!

Allikas: Instagram / 9gag


Gentlepup  Follow @9gagcute  #wholesomememes

Hoiab ennast! 

Ikka Insta ja 9gag

Bye-bye! 😘


Kommentaare ei ole: