teisipäev, 20. veebruar 2018

Kebap King

Nagu lubatud: siin link kebabikuningas Burak Özdemir'i  üpris šokeerivale lihavardareklaamile: Link
(piltidel linki pole, need on Ctrl+PrtSc'ga võetud.





Ma usun, et see on pigem antireklaam.

Hakkasin juba mehe IG-lehel oma õõvastust väljendama, aga jälle - ei saa! 
Hakkab kohe paha.
Kustutan kiiresti valmis toksitud tähed ära - siis hakkab jälle hea.
Aga sellele lehele, kust ta video leidsin, panin kommentaariks siiski 'hapu näo'märgi :(

Täna hommikul nägin jälle sellist tekstikastikest:

748 Likes, 6 Comments - Positive Affirmations (@positiveaffirmations101) on Instagram: “#affirmations #positivevibes #positiveaffirmations #positivevibes”

ja mõtlesin, et näe, kui huvitav ...
Väga selgelt (lausa füüsliselt) tuntavalt pole halvale halvaga vastamine õige.
Seda enam, et minu protesti peale see mees küll eriala ei vaheta - 
vaadake (allpool on veel pilte) kui creepy'lt rõõmus ta on! :D
Pole mõtet ka tema tähelepanu tõmmata sellele, et isegi liha söövatel inimestel on (põhjendatult) ebamugav vaadata rõõmsalt kepslemas elusolendit, kes hiljem meie taldrikul maandub.
Pole mõtet, sest minu meelest on see video kasulik just seetõttu, et paneb mõtlema ja tekitab ebamugavust. Ma arvan, et liha võiks süüa nii vähe kui võimalik.
Nii et selles mõttes kasulik video!

Pilte muudest videotest:



Tuleb tunnistada, et need viimased kaks videot on nii isuäratavad,
et tühja kõhuga ei maksa vaadata!
Mina olen täna juba 100 grammi metspähklitega šokolaadi söönud
(tegelikult blogimise ajal sõin, šokolaadi näpuga ei puutunud, nii et pole hullu! :p)
ja mulle ei teinud see mingit kahju! :D




Naljamees! :p
:D

Kommentaare ei ole: