kolmapäev, 3. aprill 2013

Kõik kirjasõbrad on juveelivargad

Tänase päeva tähtsündmus oli Mehe sünnipäev - 43! :)
On teine vaguralt kodus istunud ja terve päeva telefonikõnesid vastu võtnud.

Meie VT'ga tegime talle tordi, aga muidugi võileiva oma. Oli väga lõbus, ja paistab tõesti nii, et mida rohkem mul VT'd söögitegemisse kaasata õnnestub, seda mõnusamalt ta vitsutab ka :D.  Tema kaalu pärast pole ma enam aastajagu mures, toidueelistuste pärast siiski, kuid paistab, et hakkan ka sel teemal väikest mõju saavutama, hehe! :)

Meie tordike:






***

Pärastlõunal tegime koduseid ülesandeid ja VT ütles, et ta ei saa aru, mida ta loodusõpetuse töövihikusse joonistama peab. Haarasin siis vihiku enda kätte ja lugesin:

Mõtle, et sul on kirjasõber mõnest kaugest riigist ja lähed temaga kokku saama. Joonista milline ta võiks välja näha. Kui kirjasõber on joonistatud, kirjeldage pinginaabriga vastastikku teineteisele oma juveelivarast: silmade kuju, suurus, värvus, nina, suu, lõug, sünnimärgid jms. Kumbki joonistab kirjelduse järgi kirjasõbra vasakusse kasti. Võrrelge oma kirjasõpru.
Midaaaa?
Kirusin ennast, et kuidas ma nii hajameelne olen, et ei leia seost üles. Kuna alumised küsimused käisid kõik kirjasõbra kohta ütlesin lõpuks, et joonistagu VT ikka lihtsalt ja ainult kirjasõber. Alles õhtul sain aru, et ülesannet on ilmselt ümber tehtud ja algses variandis tuli arvatavasti politseile juveelivarast kirjeldada. Ka mul endal juhtub selliseid eksitavaid, pooleldi-äraparandamisi...
Aga naljakas apsakas, igatahes! :)




 

Kommentaare ei ole: