laupäev, 6. aprill 2013

I'm blue - da ba dee, da ba die...

Käisime täna VT'ga pisukesel poeretkel - mõlemad väsisime ära!
Imelik! Ilm oli ilus ja tuju oli hea, aga koju jõudes räntsatasime kumbki diivanile...
Õhtuks oli see roidumus õnneks üle, nii et saime pidada korraliku naerutreeningupooltunni.
Mees aga on täna töö- ja homme lõbu-asjus kodust ära - kuidagi vaikne on ilma temata, kui me parasjagu VT'ga naerda ei kilju :)

Aga poest tõin kolm järjekordset sinist küünelakki. Kohe tõmbab see sinine viimasel ajal...
Freud ütleks, et ma igatsen tagasi lapsepõlve, mil sõrmeotsad olid pidevalt tindist sinised :)

...
Ma ei saanudki VT'le 'head ööd' soovida, sest kui mina meditatsiooniga olin ühele poole saanud, oli tema jõudnud teisele poole juba magama jäänud. Nüüd nagu... igatsen ta järele...

Aga nüüd - sinist pilti natuke :)!

Nii palju siniseid asju! 
Ja kõik peale küünelakkide ilusti oligi seal niimoodi - ma midagi ei sättinud - sh raamatukogu raamat, mille sinine selg paistab riiuli alt.
Lakid on firmalt Depend.




Keskmine lakk on 'holograafiline' ja näeb välja väga 3D,
aga kahjuks ei saanud ma seda pildile -
ainult suure sätenduse sain! :)




Ja veel ostsime hunniku küünlaid ja lõhna-värke - 
siin VT uus lõhnavaha-lamp,
mille ülemisse kausikesse käib aroomivaha kettake ja alla teeküünal, nagu ikka.
Vaha sulab muidugi vedelaks - ja mida kuumem, seda rohkem aroomi.



Selline päikeseline päev oligi!
:)



4 kommentaari:

Puruvana ütles ...

Kust selliseid toredaid aroomivahakettaid leida võib?

karikate emand ütles ...

Meie leidsime Jyskist ja võtsime lavendli ja jasmiinilõhnalised. Veel oli roos ja vanill. Ma kardan, et need ei ole väga looduslikud tooted - Jyski pudinad on tavaliselt paras vuhvel :) Aga meile VT'ga meeldib 'vuhvelaroom' ka :)

Puruvana ütles ...

Selge :) Aitäh!

Puruvana ütles ...

Käisin poes ja ostsin endale ka. Nii meeldib :) Seepärast ongi tore näha selliseid koduseid postitusi, sest ise poes ringi käies ei näe mõnikord asjade ilu.