laupäev, 21. juuli 2012

Pilt iseseisvumisest

Ma tegin kunagi piltide jaoks eraldi blogi (life is not an art. life is hope).
Põhiliselt sellepärast, et ma olen arvutisse nii palju pilte salvestanud ja ei tahaks neid kaotada, kui arvuti kokku kukub. Mälupulgale salvestatud piltidega juhtus mul ka midagi imelikku, nii et...

Pealegi ma tean mõne oma sõbranna pealt, et on inimesi, keda piltpostitused vihastavad :D ja on ainult risu - seega ma oma põhiblogi nendega ei täida, kuigi teksti juurde panen meelsasti pildi, kui on :)
Aga mõni pilt on nii veider või ilus, et panen ikka siia oma põhiblogisse, kuigi juttu selle kõrvale mul panna pole.

Näiteks kummitab mul see pilt (ikka izismile.com'ist), kus esiplaanil on teravalt abirattad ja kauguses tuhmimalt väike rattur, kes abirattaid enam ei vaja. Nii ilus pilt mu meelest...



Aga muidu, kes tahab pilte ka vaadata, see võib aeg ajalt ka mu teist blogi külastada...
Paljud pildid on seal küll tekstidega...
Sinna olengi praegu pannud peamiselt selliseid pilte, mille kohta ma arvan, et ma neid mingi oma teksti juures kasutada ei saa...

Vist panin sinna vanasti ka artiklilinke, millest pikemalt rääkida polnud aega või viitsimist...

Nunu, ega midagi, kena laupäevakest! :)

Kommentaare ei ole: