neljapäev, 26. juuli 2012

Maitse asi

Ma ei tea, kas see on lihtsalt harjumuse asi, aga -
need päevitusriided on minu meelest lausa kohutavalt koledad.

Ma oleks enne flanellist pidžaamadega rannas, kui selliste... anusetraksidega.
Aga äkki teile meeldib?



Muidugi, tunnistan, et minu maitse on suht 'koorekommine', mitte kuigi 'edgy'... mulle meeldivad näiteks sellised cosplay moodi asjad:







Ja selle viimase soegu teeksin endale kohe, 
kui viitsiksin juustega mässata rohkem kui kõige hädapärasemalt vaja:



Kõik pildid izismile.com'ist.

2 kommentaari:

luize ütles ...

See tuletab Borati supelkostüümi meelde. Tundub ebamugav, kole just ei ole... vähemalt peenikese inimese seljas.
Aga viimase pildi peal on jah hea värvikombo, ma vist isegi teen endale... mul on nii vähe juukseid ainult, ei ole efekti eriti. Samas, hea lihtne välja kasvatada, kui ära tüütab.

Skarabeus ütles ...

Nooh,see viimane pilt on tuttav...sest selline kahevärviline ,aga must-valge, oli kunagi Karl-Martin Sinijärve tütar Hedo-Hell!