laupäev, 27. detsember 2014

Ebatavaline isiksusetest

Leidsin Facebookist veidi meelelahutust: ühe omapärase isiksusetesti.
Tegin selle kenasti ära, ei piilunud lõppu. Vastused olid naljakad, ja fb kommentaaridest teiste vastuseid lugeda oli veelgi naljakam.
Test ei pea paika, arvan ma, nii et ma tõlkima ei hakka, kuigi see on tillukene, aga - kes veidi inglise keelt räägib ja meelt lahutada soovib, see võiks teha. Nüüd, et ikka tõesti huvitav oleks, ärge edasi lugege, tehke ilusti test ära, lugege üksainus küsimus korraga ja kirjutage vastused kohe üles!

Ma panen siia vahelduse mõttes koertepilte ja teie tehke testi - ärge piiluge minu vastuseid piltide all - muidu pole ju üldse põnev!






























Nonii, minu vastused:

1. Minu ellusuhtumine, sellega seotud emotsioonid: hääletu, külm, põhjatu isolatsioon. (hmm :( )
2. Kuidas tunnen end oma perekonnas: rahu, pehmus, õnn.
3. Minu suhtumine naistesse: /naisi iseloomustab/ võimekus, suutlikkus.
4. Minu suhtumine meestesse: heidutav lärm, vaja alt ära hoida. (:D )
5. Kuidas ma probleeme lahendan: vaatan ja imestan, kas see, mis ma näen, ikka on tõsi. (:D - tõsi!)
6. Kui valiv olen ma oma seksuaalelus: vaatan, kas ihaldatav kuulub kellelegi teisele - kui see näib vaba, siis võtan endale :D  (ee, mis-mis? - ma pidin ju ikka alt ära hoidma!)
7. Minu valmidus püsisuhteks: hiilin vaikselt lähemale ja püüan koha energiast aru saada - tajuda, kas ma hakkan majale/inimesele lähenedes end turvalisemalt või ebaturvalisemalt tundma.
8. Minu suhtumine surma: liigun ettevaatlikult edasi, kuid ei karda.


Lahedaid vastuseid kõlas eelõige veeplasku/partneri leidmisega seoses, näiteks:
- nuusutan, et kas on värske või on pahaks läinud, ja kui on hea, siis jagan kõigi teiste janustega :D
- torman plasku juurde ja olen valmis kõigiga selle nimel võitlema - see on minu oma! mina nägin seda esimesena!

Naised/kajakad:
- arvan, et nad s*tuvad mu täis.

Populaarne vastus udu/surma kohta:
- istun maha ja ootan, kuni see mööda läheb.

Olge lahked - lõbutsege!, ja võite oma vastused kommentaaridesse kirjutada! :D

Kutsapildid izismile.com'ist


Lisatud:

VT vastused:
1. ellusuhtumine: tahaks kohe 'elumerre' ujuma karata.
2. kuidas tunneb end perekonnas: vabadus.  
3. Suhtumine naistesse: tahaks nendega koos 'lennata'.
4. Suhtumine meestesse: nad on vabad, neil pole kohustusi.
5. Kuidas probleeme lahendab: ronib käbedasti üle müüri/takistuste.
6. Kui valiv on oma seksuaalelus :D - läheb võtab veelähkri/mehe ja joob kohe tühjaks. :D
(Ta selgitas seda nii, et kõrbest on leitud laipu, kellel on veel vett, kuid nad on seda kokku hoidnud, kuigi janu kustutamine oleks olnud targem otsus).
7. Valmisolek abieluks: ei julgeks lähemale minna, vaataks eemalt.
8. Suhtumine surma: üldse ei kardaks, ootaks, et see mööda läheks ja kõik.

Kommentaare ei ole: