esmaspäev, 11. august 2014

Seksijuttu

Tulebki siis VT'ga Tove Janssoni elustiilist juttu...

VT: "Kui ta magas mitmete meeste ja naisega..., kas ta oli siis..."

Tema veidi halvustavast toonist segadusse aetuna pakun mina: "... väheke litsakas?"

VT purskab naerma: "Ma tahtsin küsida, kas ta oli biseksuaalne, aga see sobib ka."



Ma ütlen - lapsed ei pruugi õppida oma vanematelt, et homod pole päris normaalsed, see ikkagi võib küllaltki sisemine tunnetus olla, et mees ja naine moodustavad paari.
Mina olen talle pisikesest peale rääkinud, et mõned naised ja mehed armuvad oma sookaaslastesse, aga ikka veel ei pea ta seda normaalseks. Minu meelest ei peagi pidama, lihtsalt meeles peab hoidma, et ka seda juhtub. Kui ta kunagi mõnega sõbruneb, siis vaatab asjale lahkemalt. Mina tegin selle teemaga rahu kujutledes, et ma ise peaksin üritama mind seksuaalselt mitte huvitava sooga (naistega) intiimsuhet üritama. No see on üsna jube ja ebameeldiv kujutlus, kui ikka üldse ei tõmba. Kujutlesin homomehi samas olukorras - neil on küllap sama võimatu kui mul endal naisele läheneda. Ehk siis kui mina pole huvitatud seksist naisterahvaga, siis nemad kindlasti samamoodi. Kuidas sa ikka valid, kui keha reageerib ainult ühest soost inimeste peale. Biseksuaalsed inimesed on ses mõttes õnneseened, et kui muu klapp on, siis sugu pole intiimsuhtele takistuseks :D

Kommentaare ei ole: