neljapäev, 14. august 2014

Nii toredad päevad

weheartit.com
Õde helistas mulle eile õhtupoolikul ja ütles, et Hindu oli just Vihula mõisapargis tema kätt palunud ja tema oli abieluettepaneku vastu võtnud! :)

Jaa, Õe Hindu tuli teisipäeval Eestisse ja kõigepealt sõitsid nad Isa juurde maale - Issakese majake on Vihula mõisast jalutamise tee kaugusel. Ma ise elasin mõned aastad Vihula mõisa hoonetest nii 200 meetri kaugusel ja tegelikult sai elatud isegi mõisa viinaköögis, kui oma kodus remont käis. Viinaköök on nüüd korda tehtud ja kõik on teist moodi, aga vahva on seal jalutada ikka. Need saared ja valged sillad, mis tehisjärves on - mina laenutasin seal kunagi vesijalgrattaid... Kindlasti kõige ilusam koht, kus kunagi elanud olen.

Aga tagasi Õe juurde...
Täna sõidavad nad Venna pere juurde Valgamaale ja homme tulevad Tartusse; külastavad Proua Ema, kes elab minu vastasmajas, ja siis - viuh-viuh! - minu juurde :)
Ööbimiseks üürisid nad küll väikese korteri Raekoja platsil, nii et kui minu pere on üle vaadatud, siis me läheme kolmekesi sinna lobisema.
Laupäeval sõidavad nad Tallinnasse ema õe juurde, ja siis juba edasi Dubaisse, Hindu pere juurde.
Selline väike välkvisiit.

Neil oli nagunii plaanis Hindu ema südame rahustamiseks hindu templis pulmatseremoonia läbi teha, kuid seaduslikult see muidugi ei seo. Aga paistab, et millalgi kavatsetakse siiski end ka ametlikult registreerida.

Ma juba muretsesin, et kas Hindul on äkki indialase aktsent? Aga Õde ütles, et kust see aktsent?, Hindu veetis lapsepõlve Dubais, mis on nagunii ingliskeelne. Aga mina ikka, et äkki on siis Austraalia aktsent? Näiteks vennanaisest oli mul algul küll raske aru saada ja ta ise ütles ka, et peab eestlastega rääkides harjumatult puhtalt kõik välja hääldama. (Ma ikka narrin Z'd, et kui ta nüüd Austraaliasse tagasi läheb, oma lapsukesi näitama, siis hakkavad tuttavad tema 'peenutseva' inglise keele peale nina kirtsutama :D Et kelleks ta end õige peab - valgeks või? :D)  Aga Õde meenutas mulle, et Hindu käis Inglismaal ülikoolis, nii et ta räägib väga korralikku inglise keelt, huhh!

Uskumatu, et varsti tuleb ka Õe liikumistest rääkides öelda "Õde perega".
Ta on ju meie pesamuna...
Soovin neile
nii palju õnne, kui elu võib anda;
nii palju rõõmu, kui suudate kanda...

Kommentaare ei ole: