esmaspäev, 28. märts 2011

Kauged lähedased

Mu Noorem Vend ja õde on mõlemad juba üle aasta Austraalias.
Täna saatis Vend mulle esimese foto sealt, susi teda söögu. Ma tahaks iga nädal fotosid! Aga vend ei võtnud fotokat kaasagi, ütles mulle juba enne minekut, et ei lähe sinna 'ilutsema' :P Nüüd aga on tal seal pruut, ja pruudi fotokaga tehtud foto endast ja pruudist ta mulle saatiski. Nii väga ilus ja armas tüdruk on tal... selline tõmmu ja hirvesilmne, magusahuuleline (- ma kujutan ette).

Ka õel on seal tõmmu peika - keegi india ITimees.
Ja õde, teda tahaks lausa vitsaga vitsutada, pole mulle ühtegi pilti saatnud, urrrrrr!!!!, kuigi peika on tal juba üle aasta :D
Ohhhh, ma natuke kardan, et nad seavad ennast sinna paika ja saavad hunnikute viisi kauneid mustasilmseid lapsukesi ja mina neid enam ei näegi. Kuid see pole enda peale mõtlemise koht, nii et ma olen rõõmus, et neil seal keegi kallis on, sest nad ei läinud Vennaga Austraaliasse koos ja on ka suurema osa ajast seal lahus olnud.

Aga kui ma neile kirjutasin, kuidas ma siin hiljuti Väikesele Tüdrukule jopet otsisin, siis tekkis neil huvi, et kui pikk ta oma 134 sentimeetriga siis nüüd on ka? Lubasin saata neile pilte, kus Väike Tüdruk seisab minu kõrval (mina olen 164 cm ja seda nad ikka veel mäletavad või kujutavad ette... õde on muidugi ise 163 cm pikk, nii et tal on lihtne ette kujutada, kui pikk Väike Tüdruk tema suhtes nüüd oleks). Täna kui Väike Tüdruk koolist tuli, haarasin kohe fotoaparaadi ja tegin pildid ära. Saadan need kõigile kaugetele sugulastele (muid mul polegi :D, kõik on üsna kaugel) ja panen siis juba blogisse ka:



Esimene pilt näitab pikkust õigemini, sest alumisel pildil Väike Tüdruk nõjatub minu poole/minu peale.
Eks ole ikka paras pikuke juba mul see 'väike' tüdruk...!
Aga ikka veel igapäevaselt sülelaps... :)

Kommentaare ei ole: