esmaspäev, 7. märts 2011

Eile

Esimest korda olin ka mina eile 'häälekas' ja käisin valimas.

Kõigepealt viisin Väikese Tüdruku ühele sünnipäevale.
Küll eilne ilm oli alles veider: kui sünnipäevamaja poole läksime, oli vapustav päikeseline ja selge - tundsin puudust päikeseprillidest ja õhemast jopest, võtsin kindadki käest, kui aga tagasi hakkasin jalutama, tekkis lausa lumetorm. Koju jõudsin märja näo ja laiali ujunud ripsmetušiga.

Sünnipäevapidu ei meeldinud Väikesele Tüdrukule, khm... Suurem osa küla-lapsi rääkis vene keeles ja Pipi korraldatud võistkonnamänge oli raske mängida, kuna ta ei saanud selles kakskeelses segaduses möhhigi aru. Vähemalt ei kukutanud Pipi tema torditükki lauale - nagu eelmisel Pipiga peetud sünnipäeval :D

Väikest Tüdrukut ära tooma jalutasime koos Mehega. Esikus seistes kuulsin, kuidas sünnipäevalapse ema Väikest Tüdrukut väga soojalt mitu korda tänas. Uudishimutsesin hiljem, mille eest teda tänati, aga Väike Tüdruk ei teadnud. Ma pakkusin lõpuks, et L' emme tundis lihtsalt nii suurt kergendust, et mossitav Väike Tüdruk lõpuks minema läheb - tore, et Väike Tüdruk selliste naljade peale naerab mitte ei solvu :P


Olen nii mugav, et kingin kõigile tüdrukutele kaelakeesid.
L kee oli selline - loodan, et tüdrukule meeldis.

*

Sünnipäevalt jalutasimegi hääletama. Oli veidi pidulik tunne :D
Valisin sotsiaaldemokraate - suure üllatusega kuulsin päeva jooksul, et kõik mu sugulased (kes helistasid) olid sotse valinud! Milline üksmeel meie klannis! :) Üllatas see mind ilmselt eelkõige sellepärast, et me omavahel poliitikast kunagi ei räägi...

Üks tädi seal valimisjaoskonnas oli Väikese Tüdruku kunagine kasvataja. Kuidagi rõõmus ja tore oli teda näha, kuigi Väike Tüdruk temaga omal ajal läbi ei saanud :) See kasvataja kippus Väikese Tüdruku pilte 'üle joonistama' ja 'täiustama'. Väike Tüdruk keeldus seejärel neid pilte enda omadeks pidamast. Ja üldse - range ja tugev kasvataja oli, aga surve all ja valju hääle ees Väike Tüdruk kapseldub ja ei tee üldse midagi. Siiski, kuidagi eriliselt armas oli see kohtumine.

Ja veel midagi armsat - ostsin endale tobedalt nunnud roosad sussid! :D

Mees ja Väike Tüdruk narrivad mind nende pärast (Mees laulab mind sussides nähes: Üks roosake on tõusnud... :P), aga minu meelest on nad toredad :D Ma olen nii kaua kodus kontsakingade või sokkidega käinud - päris mõnus on üle pika aja 'tuhveldada', ja soojad on nad ka!

Ja ka ilm kisub soojemaks!...
Tore-tore! :)

Kommentaare ei ole: