laupäev, 14. august 2010

Ui ui

Kus ma alles pröökasin kui vapper ja vahva ma hambakirurgi juures olin ja kui ruttu kõik mööda sai, aga tegelikult pole möödas midagi: mu põsk on mõnusalt paistes.
Mõtlesin järgmisel kolmapäeval lapsele kooliasju ostma minna, kuid siukse lõustaga ma küll ei söanda ringi quasimodotada... no ehk läheb üle.

Ma olen valuvaigisteid küll palju kasutanud, kuid ikka peavaludega seoses. Väga imelik on mingi muu valu tõttu Ibumaxi võtta - nagu see käiks peavalude summutamise arvelt.

Eile ei saanud ma naeratadagi ja laps porises, et ma olevat 'närviline'. Tõepoolest - ma varem ei teadnudki, kui palju ma naeratan. Me oleme kõik parajad lobasuud ja kui eri tubades toimetame, siis teiste tubadest mööda minnes ikka lehvitame, mupsutame ja naeratame sisse... aga mina saan nüüd vaid liikumatu näoga mõmiseda. Mau! :(

Kommentaare ei ole: