reede, 20. august 2010

Kliuh-kläuh

Kudagi sebimist on olnud, siinsamas kodus...

Teisipäeval oli isa Tartus maa-pabereid ajamas, tervele patakale kaustadele viimaseid templeid ja allkirju võtmas. Pärast asjade joonde ajamist pidime pidama pisikest pidu. No ja meie Mehega alustasime juba viis tundi enne Issakese kohalejõudmist, ning tema tuleku ajaks olime juba õige ülemeelikud :D

Olin enda kohta väga kaua üleval - üheni. Muidugi jätsin ma oma 'unimagunad' sisse söömata. Hindan küll rutiini, kuid sel õhtul lihtsalt ei raatsinud. Eks järgmisel päeval oli olemine hõredavõitu ja pea 12tunnisest lobisemisemaratonist uimane. Vahetasin neil päevil kirjakesi ühe sõbrakesega ja kuhu ülejäänud aeg kadus, pole aimugi.

Täna olen justkui toibunud, kuid homme on jälle oodata küla-liisisid, tegelikult küll vaid vend I'd.
Nii et kisub uueks pralleks :)

Õnneks olen ma olnud nii hajevil ja lugemisvõimetu, et tegemata on vaid üks lugemispostitus. No selle ikka jõuab ära teha millalgi...

No küll on ikka tore see nooruse tuli!... nagu kunagi ütles üks isa hallipäine sõber/orkestrijuht purjuspäi kraavi komberdades :D

Kommentaare ei ole: