neljapäev, 14. mai 2015

Üks lingike

Üks Korea kunstnik nimega PUUUNG on joonistanud armsa pildisarja,
mis võiks inimestele meenutada, et armastuse väljendamiseks on tuhandeid väikesi toredaid viise. Minu meelest mõjuvad need pildid just järjest vaadatuna, mitte ükshaaval...

... ja ega ma ilmselt tohiks elusa kunstniku pilte oma blogis näidata ka...,
aga ma ei saa ju teda ometi maha koksama sõita! :D


Nii et ma ühe pildi panen, teisi vaadake LINGI alt: The Mind Unleashed.



Erilised plusspunktid Puuungile selle eest, et enamikul piltidest figureerib ka punane kass, kuigi ma vaatan, et sellel pildil teda vist polegi...

Üldse,
1. raamatud
2. lilled
3. kohvitassid
4. voodid-padjad-tekid
5. kass(id)
on kõik, mida maapealse paradiisi kujundamiseks vaja läheb.

Või noh, olgu... loodust võiks rohkem olla kui mõned lilled...ja armas partner võiks ka olla.
Aga uurimused kinnitavad, et lapsed inimesi endisest õnnelikumaks ei tee, veider, eks?!
Enne laste saamist inimesed arvavad küll, et laps teeks nad õnnelikumaks, ja kui laps on olemas, siis nad ka arvavad, et nii on ainuõige viis elada, aga kui vaadata, mis 'hinde' nad oma õnnelikkusele panid aastaid enne lapse saamist ja pärast seda, siis see hinne pole kindlasti kõrgem. Ma ei mäleta, et ta oleks ka oluliselt madalam olnud, aga kõrgem kindlasti pole. Kuid loodus/looja on niimoodi sättinud selle asja, et me varjame seda nii enda kui ka teiste eest. Sest loodus tahab lapsukesi! :)

Igatahes minus on viimastel aastatel tekkinud aukartus naiste suhtes, kes on otsustanud last mitte saada. Sest neil õnnestus ilmvõimatu - neil õnnestus looduse sunnist üle olla, kuigi loodus oskab meid kõiki ju tavaliselt ära lollitada, kas või selleks lühikeseks ajaks, mis kulub lapse saamise peale :)

Kommentaare ei ole: