kolmapäev, 13. mai 2015

Cos imma material girl

Nagu ma ütlesin - valge vesti sain valmis.

Õmblesin ta külje pealt kokku ikkagi jupivõrra kõrgemalt kui kavatsesin... - ei teagi, kuidas see juhtus! Ja kui pluska valmis, tuli mulle päriselt meelde, kuidas see muster tegelikult oli :D

Noh, küll ma kunagi teen uue vesti selle võrra nõksa targemini!

Ja noh, vest on ikka hea asi - olgu ta siis veidi iseäralik - ja mulle meeldib, et ta on kõhu pealt lühike ja selja poolt ulatub põrandani välja...







... kui ma põrandal istun :D
Kui ma seisaks ja see slepina mu seal taga lohiseks, siis oleks isegi minu jaoks liiga veider...
Kuigi ma ei välistaks sellise vesti tegemist, sest asja mõte on rohkem VT siinistumiste ajal varraste klõbistamises kui uute riide-esemete hankimises.




Seda, et serv eest lokib, tuleks ilmselt lugeda puuduseks, aga mulle see just juhtumisi meeldib.

Anyway - sellist vesti pole mitte kellelgi teisel :D

(Tegelikult mulle on alati meeldinud, kui mõni mu sõber juhtub ostma või ostab meelega sama asja mis mina :D - et me mõtleme ühtemoodi - see on ju tore!? Muidu pean mina alati see imelik olema!)



Ja siin minu leid massitoodangust.
Sain endale valida kingituse, milleks on - Vero Moda siidipluusikene.
Aitäh! :)

Eest hästi lihtne ja fotodel lausa ilmetu, tõesti, no ei osanud ma seda kenasti liikuma panna, kuigi ta on selline soe, pehme, kerge. Ega ta alla 20-eurose hinna puhul ei saa vist puhas siid olla, aga selline tunne on küll.







No ei tee need pildid pluusile komplimenti. Pluus on ikka palju kenam, kui siit näib.

Ka kaelas ripub mul blogilugeja kingitus: Tiibeti kuukivi :)
Aitäh! :)


Aga selle pluusi suurimad võlud on selja taga:



Vahva, onju! :)

(Ee, jah, juuksed on mul märjad, kammimata, lihtsalt rõnga ja klambriga kinni.
Juuksed jäävad mul tegelikult ka sageli üldse kammimata...  Kui lähen ilma mütsita õue, siis tõmban esikusahtlis oleva harjaga kiirelt läbi.)



No vaat, nüüd olen küll kõik viimastel nädalatel koju tassitud imelised asjakesed teile ära näidanud :)


Nüüd läheb vähemalt nädal aega enne, kui padjakattele mingi nägu pähe tekkima hakkab, siis jälle pildistan ja näitan, eksju! :)

Kommentaare ei ole: