teisipäev, 26. veebruar 2013

Salliralli

Kuna mulle endiselt lähevad jalga vaid ühed musta värvi püksid, on mul tegemist sobiva ülaosa leidmisega.
Maavillane hallimasvalge kampsun ei sobi mitte, helesinine kamps on liiga lühike ja üleni mustas ei taha ka kohe kuidagi enam käia, kuigi 10-15 aastat tagasi tundus see mulle täiesti normaalne ja isegi kena.

No vaat, avastasin kapist seni kasutamata seisnud 'hiina pluusi', mis Vend R mulle kusagilt Kagu-Aasia turult tõi. Selle abil sain täitsa toreda komplekti, mida vist nüüd järgmised kuud kannan...





...oijah, ei meeldi mulle riiete ostmine ega komplekti kokkuseadmine. Samas on ebamugav näriv tunne sees kui tean, et olen pealaest jalatallani liiga korralikult või liiga hipilikult riides.

Ja enne kandsin helesinise kampsuniga kahvatulillat salli, mis selle komplektiga enam ei sobi. Tuli otsida punane või must sall.

Otsisin maja pealt kõik oma sallid kokku ja sain igavese hunniku, ise ka imestan, mõndasid pole üldse kandnudki, aga suurt hulka siiski.

Riidest sallid, mida saab ka õlgade ümber võtta, ladusin ühte virna,
selle otsa rullisin oma ainukese villasemat sorti lõnga-salli:



Õhukesi sallilirusid on mul oluliselt vähem, sest kipun ka suvel kaasa võtma pigem suure salli,
mida saab õlgade ümber võtta.
Siin on siis piklikud õhukesed sallid - 3 tk:
helesinine liblikatega, kahvaturoosa ja sinisest valgeks ja helepunaseks üle minev sall:



Ka õhukesi kolmnurkseid salle on mul 3:


Neist kannan tegelikult ainult keskmist, pitsiga salli....

Aga salle, suuri patju ja tekke ma armastan - neid pole kunagi küllalt :)


PS, mul siin 'uue postituse' all näitab piltide asemel tühje kaste, aga 'eelvaate' all näitab pilte küll.
Aga kui ka teie näete vaid tühje kasti, eks siis piiksatage! :)
Praegu pean lippama, aga millalgi (homme?) katsun ära parandada...
Tsaublau! :)

1 kommentaar:

Skarabeus ütles ...

Sallirallist:
https://www.youtube.com/watch?v=5LYAEz777AU