esmaspäev, 9. jaanuar 2017

Kuidas inimest endast eemale talutada

Olen endale "pooleli" kausta "praegusel hetkel pooleli" alamkausta (:p) salvestanud sellise loo...




("Sulle meeldib kõik, mis on aegluubis ja mustvalge," nagu Õde minu kohta väga tabavalt ikka ütleb.)

Mina ei tea, millest see laul räägib.
Mind ennast ka üllatab mu suutmatus luuletuste ja laulusõnade mõtet tabada.
Mulle paluks ikka otsesõnu välja öelda, mis värk toimub! :p

Aga selle lauluga on mul oma fantaasia nende sõnade kohta:
But these days
I just walk with you
These days
I let you stay
A little further away
But I walk with you


Koos selle meloodiaga tekib mul alati (no kolm korda olen kuulanud) kujutluspilt, kuidas sa ei taha enam kellegagi koos olla, kuid ei viska teda oma elust välja, vaid tasakesi ja hoolitsevalt jalutad ta oma elust eemale, niimoodi jupp-jupi haaval, iga korraga järjest kaugemale (a little further away...), aitad tal endale uue elu otsida, mitte ei paiska lihtsalt pimedusse ja tühjusesse. Oled talle toeks, sest ülearuseks osutuda on valus ja sa mõistad seda. Kaastunne ja heatahtlikkus ei kao, kuigi sa tead, ja oled ka teisele poolele selgeks teinud, et te pole enam koos - aga sellest pole ju midagi!

Kahjuks rikuvad edasised "these days I'll let you stay..." selle tõlgenduse ära. Bhhf!
:D

Nii et millest siin tegelikult lauldakse - mul pole õrna aimu ka :D ja ma isegi ei viitsi nuputada, sest mulle juhtumisi meeldib see kujutluspilt, mida see laul minus tekitab :D

Sõnad annab guugel muidu sellised:

These Days
There were nights and mornings
When you come to me
Found your way into my bones, my joints
Into my veins
Like an animal you coiled your darkness around me
You spelled your name in charcoal
All over my body
But these days
I just walk with you
These days
I let you stay
A little further away
But I walk with you
These days
I'll let you stay
There were summer days and nights
When I was blind to you
You were quiet and you were still
Even when the moon was full
My temporary state of lightness would scare me
After all, I was sure
You were most wrong then, I was daring
But these days
I just walk with you
These days
I let you stay
These days
I just talk with you
These…


2 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

äkki ta laulab miskist depressioonist või meelheitest, kelle/millega ta koos peab elama? või panen totaalselt puusse?

karikate emand ütles ...

Vaatasin YouTube'is paari kommentaari, kus arvati sama.
Nii et ma arvan, et Sul on õigus! :)

"Kellel silmad on antud, see näeb!"
Mul põle! :p
Minu jaoks on lugu segane ja lubab meelevaldset tõlgendust! :D