laupäev, 17. detsember 2016

Väike mõte armukadedusest

Ja see pole isegi minu mõte - VT tõi selle teema minu tähelepanu alla.

Nimelt et just need inimesed, kes püsisuhtes olles ka teistega flirdivad ning seda nii olemuslikult, et teevad seda ka sõna otseses mõttes partneri kõrval seistes, on needsamad inimesed, kes sulle igas olukorras teatavad, et tegemist on sinu probleemiga, ja mitte lihtsalt ei keera sulle selga, vaid halvustavad su näo kõigepealt täis. Põhiliselt - kui sa ei kannata välja, et mees sinu kõrval kellelegi teisele naeratab, siis tegele üksi kusagil oma enesehinnanguprobleemiga, sest inimestele naeratamises pole midagi halba, ja see on ainult sinu probleem, mida peaksid suuresti häbenema ja mitte kunagi enam kuuldavale tooma.

Üsna peen manipulatsioon... ja väga eluline pildike...

Paneb lihtsalt mõtlema, kust VT seda teab?...

Ma usun, et mina olen küll paar korda elus sellise inimesega käimist peaaegu alustanud :D ja kindlasti palju selliseid aegsasti maha kandnud, sest kõigiga flirtiv mees on minu silmis nõrguke, selline... Piinlik on vaadata, kui rahul ta endaga on :), game on! Chillax, baby!... :D
Aga need on mälestused lapsepõlvest, hehhehhee.

Veel üks asi, mida flirtijad sageli oma püsisuhtele ütlevad on, et nood on lihtsalt liiga armukadedad (jälle - viga on teises, mitte flirtijas). Alles uues suhtes, kus mees/naine ei tekita sinus enda suhtes kahtlusi vaid on meelsasti aval ja avatud, on sul võimalus teada saada, et sa polegi armukade, vaid too "eelmine inimene" ikka käituski kangesti kahtlaselt :D

Eks vist on hea, et VT oma järeldused internetist või sõbranjedelt saadud info põhjal ära teeb, aga... teismeliste resoluutsus tüüpide liigituses on naljakas! :)

Ma ikka juba aastaid soovitan talle, et kui üldse abielluda, siis naisega - nad saavad vastakuti osavõtlikud olla ja üksteise eest kenasti hoolitseda. Lapsi pole maailma niikuinii juurde vaja. Ja ma loen praegu üht Jaapani raamatut ja siin üks pikaealine ütles just, et tema on nii vanaks elanud tänu sellele, et tal pole lapsi! :D Ma ei kuule seda sugugi mitte esimest korda.
Ega ühtegi loogilist põhjust laste saamiseks polegi.
Pea eranditult on lastega peredes vähem vaba aega, raha, rohkem tervisejamasid kamba peale jne...
Aga tunded on selles asjas nii tugevad enamikul, et ratsionaalne mõtlemine esimesel võimalusel seljatatakse ja ... kes ei tahaks titasid nuusutada ja kallistada...? :) neid naeratama ja kilkama panna? :) Beebimaagia töötab täistuuridel! :)

Aaaaaaaaaaga kuidas ma armukadeduse juurest beebide juurde jõudsin, seda ma küll ei tea..
Tikk-takk?
:D


***

Üks õige mõte armukadedusest...


Keegi peab ikka surema, eks? :D
Kas armastus või armukadedus...

Kommentaare ei ole: