laupäev, 31. detsember 2016

Head vana lõppu ja uue algust! :)

Järjekordne aasta on selja taha jäämas.

Aasta 2015. oli minu jaoks raske, kuidagi segane ja kiire, surmad ja lahkuminekud, üks südamevalu teise otsa.

2016. aga oli järsku heast peast üleni super!

Kuluski ära üks läbinisti hea aasta! :)



Tahan jälle öelda aitäh kõigile, kes on siin lugemas käinud! :)
Teie väikesed kirjakesed ja kommentaarid, tähelepanekud, info, nõuanded ja muud „meelespead” on mulle väga palju rõõmu ja/või elu lihtsamaks teinud. Suur-suur tänu ka nende hoolivate soovituste eest, mida ma ühel või teisel põhjusel pole kasutanud. Tõesti! Olen alati väga liigutatud, kui mulle kirjutatakse nõuannetega, mis võiksid mu elu lihtsamaks või puhtamaks teha! Suur tänu! :)

Ma loodan, et teiegi aasta oli õnnelik :), nii et saate sellele soojade mälestustega mõelda, ning seega ka tulevikku vaadata, tulvil head usku.

Minu uue aasta soovid teile oleksid,
et teie ümber oleks alati inimesi, kes hoolivad teist ja soovivad teile kordaminekuid ja õnne;
et hädad, kurbus ja üksildus teist eemale jääksid;
et teil oleks alati piisavalt jaksu tegelda väikeste ootamatustega, mida paraku jätkub igasse aastasse;
et teie ja teie KõigeKallimad oleksid terved ja õnnelikud;
et te leiaksite vastused kõikidele küsimustele, mis teie pead/hinge võiksid vaevata;
et võiksite tunda rõõmu oma sisemisest kasvamisest;
et teil oleks alati jaksu teisi inimesi mõista ja neile head soovida;ˇ
et teil oleks meeles ka enda vastu armastav, hooliv ja lahke olla
ja et maailm avaneks teile ilusa ja armastust täis paigana.


Imelist uut aastat, 
tuvikesed, numpsikud ja kallipallid, daamid ja härrad! :)
Woot woot! :)



4 kommentaari:

Kai Klaarika ütles ...

Head uut aastat sulle ja su omadele!

Riina ütles ...

Päääääris huvitav aasta oli. Raske, aga huvitav.
Soovi ilusat ja huvitavat uut aastat! Kergemal moel huvitavat siis☺

Obelix ütles ...

Aitäh nii ilusate soovide eest! Kõike seda sama ka Sulle endale!

Unknown ütles ...

Oi,kui suur tänu!Sama sulle endale ja perele.Sa oskad väga ilusti soove sõnastada.