teisipäev, 16. juuni 2015

Tarkus tuleb tasapisi :)

Wow, ma leidsin lõpuks üles oma arvutikaamera :D
Ei läinud aastatki! :P
Ma nägin muidugi algusest peale, et seal on kaamerasilm olemas, aga kuidas seda kasutada, ma ei taibanud :D

Sain selle arvuti kas möödunud aasta augustis või septembris ja millalgi avastasin ma 'teiselt leheküljelt' sellise nupsukese nagu Camera Man. Sellega klõpsisin paar pilti küll, aga sellest programmist neid välja saada ei osanud - mailimisvõimalust polnud ja... Nii et kaotasin huvi. Nüüd avastasin, et kui Pictures kataloogi peale klõpsata, siis üheks alamkataloogiks on Camera Man. Klõpsisin selle kausta lahti ja voila (või - vioola! :D - nagu keegi oma blogis nii vahvasti ütles, et ma siiamaani kasutan seda  oma jutus igal võimalusel ja ise kõkutan kõige hullemini naerda :P) - seal saabki pildid kätte.

Esialgu ma pole selle kasutamisel väga osav ja tundub, et värvid on erakordselt tuimad sellel kaameral või on ilm selline...,
esialgu oskasin klõpsida kaks ufolõusta endast :D


Tadaa:





:D

Ma pean veel harjutama, obviously.



Aga nii näeb mind meie tavaline kaamera :D



Tulin just tühja tomatipurgi ja tatrapudrukausiga köögist (üleeile) ja märkasin, et VT pildistab, nii et ma kõõritan tema poole väga kahtlustava ja ehmunud näoga :D

Otsisin päikeselist kohta, kuhu purki kuivama panna. Liimisin sellele pärast kingipaberi ümber ja tegin niimoodi Mammale haiglasse viimiseks lillevaasi. Viisin talle viis ilusat kollast roosi. Peale purgi võtsin haiglasse kaasa ka noa, sest arvata oli, et nii lühikese varrega lilli ma ei leia :D
Õnneks haiglal turvaväravaid pole ja ma selgitusi jagama ei pidanud.

Täna võtan kaasa käärid, sest kavatsen talle soolakringleid viia ja pakirebimine võib koledasti lõppeda. Ei oska eriti viia midagi inimesele, kellel isu pole...

Kommentaare ei ole: