reede, 20. veebruar 2015

***

Kuidagi järsku kadus see talv ära: alles eile läksin ringiga poodi, et jäätunud jalgradadel mitte pikali lennata, ja täna on lumi ja jää täiesti kadunud - vähemalt meie kodu akende ulatuses, ma väljas täna pole käinud.

VT peaks täna klassiõhtule minema, aga ta ei viitsi...
Ta küsis, mida mina teeksin.
Ma ütlesin, et kui mina laps olin, siis polnud kunagi mingit küsimust - alati läksin.
VT ütles selle peale, et ta tahaks ka laps olla :D

Olen täna natuke oma väikest tuba kaunistanud, aga ootan päikest, et seda pildistada...

Siin aga kaks Interneti pealt leitud mõnusat suvepesa:






Päevad-nädalad lähevad nii ruttu...
See on tore - selle järgi tean, et olen tõesti õnnelik.
Kui kaotan ennast sekeldustes pikemaks ajaks silmist, siis on tunne nagu peaksin ma iga veniva minuti oma kätega endast mööda lohistama - aega on küllalt, et iga minutit ükshaaval vihata...

Aga praegu tundub, et kevad on algamas ja suvi tuleb alati kiiresti ja kenasti :)
Pole vaja isegi oodata!
Aga rohkem päikest tahaks küll!

Kommentaare ei ole: