neljapäev, 30. mai 2013

Vaikus on kuldne... nagu creme brulee ;)

Olles kiire elu ja sellele järgnenud hingetõmbeaja tõttu veidi blogist eemal olnud, hakkab tunduma veider, et ma üldse kunagi blogisin :D
Ei oskagi enam ette kujutada, mida võis mul öelda olla?
Kuigi proovin nüüd pisitasa end jälle oma elu pisiasjadest piiksuma harjutada, on algus raske.
Mida öelda vahepealse aja kohta?

Teen siis tasuta reklaami: nimelt olen nüüd pea iga päev söönud ära vähemalt ühe Viva Creme Brulee  vahvlijäätise. No see on nii maitsev, et ma pole kuude kaupa oma senist lemmikut - mandliga Magnumit - tahtnud. VT armastab ka seda creme brulee jäätist, aga tema tellib endale ikka muid maiustusi ka: viimastel nädalatel marmelaadi- ja šokolaadivaabaga küpsiseid, sidrunit (sööb suhkruga) ja Borjomi mineraalvett. Mina aga uhan seda üht ja ainukest juba nädalate kaupa. Olen kohe selline, (margi)truu loomuga nahistaja, kes vaheldust üldse ei vaja, kui parim on kord käes :D

weheartit.com

PS, I love you! :)

Update 23.20

Kui postituse tegin, polnud ma veel poodi jõudnud. Hiljem ikka läksime Mehega jalutama ja sai ka tänane jäts ära toodud :) - sama hea nagu iga päev!

poetee :)



Kommentaare ei ole: