pühapäev, 12. mai 2013

Ei mingeid pannkooke sel pühapäeval!

Ostsime eile mingi keeksi (Linnakeeks oli), mis oli nii õudselt kuiv, nagu nätsutaks kuiva nõudepesusvammi. Ausalt! Mingit maitset polnud võimalik tunda. Keegi polnud nõus seda süüa üritama.

Aga oi-oi, kuidas mulle ei meeldi toitu ära visata. Kui keegi ei taha, siis ma istun ja söön, iga kahe tunni järel: kui tunnen, et jälle mahub, siis jälle istun ja söön.

Ja ma hakkasin mõtlema, et kuidas ma seda keeksi siis nüüd söön - kastan kohvisse äkki?

Aga tuli mõte teha vahukoort ja süüa nii, et vahukoort on paksemalt kui keeksi ennast ja maasikamoosi ka veel peal. No kohviga koos, muidugi.

Lasin keeksil vahukoorepadja all terve öö veel külmikus seista ja täna hommikul oli see NII maitsev, kõigile meeldib, ma ise võtan tagasihoidlikult siis ainult ühe 'koogikese'.

Nämm! :)








Aga eile käisime Tavernas pizzat söömas jälle...



VT võttis Giorno, nagu alati, ja mina Al Capone.
Väga maitsvad mõlemad.
Giorno on veidi põnevam ja rammusam.









Läksime laevaga.






See oli mõistagi vale :D -
nägime mitut laevukest Emajõel, kuid pildistada märkasin vaid seda -,
jala läksime, nagu ikka...



Ja siis kähku koju hampsusid musutama!















Kommentaare ei ole: