esmaspäev, 4. september 2017

Tõde ei tee mitte ainult vabaks vaid ka õnnelikuks

It is always the false that makes you suffer, the false desires and fears, the false values and ideas, the false relationships between people. Abandon the false and you are free of pain; truth makes happy, truth liberates.
Sri Nisargadatta Maharaj


Roogi kõik võlts, kombe, tava, kujuteldavate kohustuste, teiste inimeste ootuste ja mulje pärast tehtu oma elust välja ja vaat, karlumpsti, oledki õnnelik.
Ehk siis jälle lauluke teemal 'ainult asotsiaalid on õnnelikud!'

Mõnikord mulle tundub, et mul on tekkinud uus sõltuvus: eheduse ja tõe sõltuvus.
Ilma ei saa enam kohe üldse mitte kuidagi, mitte kunagi ja mitte kusagil.
Selline sõltuvus võib inimesele elus palju probleeme tekitada :D
Ometi on selle poolt pakutavad hüved nii meeldivad, et mul pole mingit kavatsust end korrigeerida, distsiplineerida või doosi vähendada.



Metsiku inimese teekaaslased :D
Pildi autorit kahjuks ei tea.


---

Suts hiljem:

Ma komistasin umbes viiendat korda tsitaadi otsa, mida ma enda meelest olen jaganud, aga millegipärast on see kustutamata jäänud, nii et mina ka ei tea...

Aga selle teema juurde sobib nii hästi, et ma panen - saagu või topelt.

One of the most commonly overlooked

 spiritual practices 

is daring to be completely honest with everyone you 

encounter. Some may say others cannot handle their 

honesty, but true honesty is not a strategy or a

 weapon of any kind. It is the willingness to be open

 and absolutely transparent in sharing how any moment

 feels in your heart. It has nothing to do with

 confrontation, accusation, or any form of blame. True

 honesty is the willingness to stand completely exposed,

 allowing the world to do what it may, and say what it

 will, only so you may know who you are - beyond all 

ideas.




Matthew Kahn

3 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

Selle M.Kahni ütlemisega on nii ja naa.Kui näiteks mina peaksin olema igas olukorras mina ise,s.t. ma ei mõtle teistele,siis enamuse ajast ei taha ma rääkida,suhelda,külas käia ega külalisi vastu võtta, terele vastata ega nägemiseni öelda, töö juures nohiseksin terve päeva sõnatult...Kiiks? Võimalik.
Ometi ma ei käitu nii...Käitun nii nagu sotsiaalsed normid ette näevad, sest pean neid õigemaks.Ja olen jätnud inimestele alati väga hea mulje kui väga hea inimene.Mida ma ei ole,arvestads sellega,kui nad mind "alasti" näeksid.

karikate emand ütles ...

Oi, aga siis Sa oled ju täpselt nagu mina vanasti!
Appi, ma endiselt kohtan 'minasid' :D - Sa oled mul täna juba teine ;)

Sellel, miks me käitume nagu Sa kirjeldasid, on väga head põhjused.
Kes vähegi oskavad teistele häälestatud olla, teevad seda alati, sest on tundlikud selle osas, mis on meeldiv, mis on normaalne, mis ei tekita inimestes negatiivseid mõtteid või tundeid - nad teavad, kuidas käituda nii, et kõik sujuks!

Me käitume nii, et 'kõigil oleks hea', kuid tegelikult me ei seisa enda parima võimaliku seisundi eest.

Inimesed sageli tunnevadki end turvaliselt ainult siis, kui nad ongi märkamiste/külastuste ja teenete kaudu tihedalt seotud.
Ma arvan, et maailmaga tihedalt seotuna ei saa nii teha nagu M. Kahn õpetab... või peab selleks eriti tugev olema.

Mult on küll palutud teeneid, mille kohta ma ütlen: aga tead - ma tõesti ei taha seda üldse teha! :D Ja kujuta ette - inimesed saavad aru! (Ja kes ei saa... ... ... ei pea minuga suhtlema, kuid keegi pole seda valinud - seni :D).

Aga - seda saab inimesi solvamata teha alles siis, kui sa pärispärispäriselt usud, et sa ei pea tegema asju, mida sa ei taha teha. Kui on natukenegi süütunnet kaasas, siis võib sellest tulla konflikt, sest paratamatult reageerid nagu sind rünnataks, ja konflikti ju keegi ei taha. Aga kui ütled seda täis armastust ja kaastunnet enda ja selle teise asjaosalise suhtes, siis keegi ei solvu. Minu peale pole keegi kaks aastat solvunud, minu meelest, kuigi olen aina meelekindlamalt hoidnud seda liini, et - ma aitan inimesi nii, et õpetan neile, et nende nõudmised on põhjendamatud - mitte neid nõudmisi täites ;)

Works for me! :)
Aga - see töötab, kuna ma usun sellesse 100%.
Ega ta enne vist ei saagi töötada ... ?

karikate emand ütles ...

Ahsoo, ja muide - kui Sa ka oled empaat, siis - no mis teha?
Su olemus reageerib enne kui Sa saad otsustada, et Sa ei taha teha seda või toda.
Armasta ennast kõvasti selle eest, et Sa ennast hüljates teiste eest hoolitsed. Nagu päriselt! Täna ennast, mõista ennast, andesta endale, hooli ja armasta tuliselt!