teisipäev, 26. september 2017

Halb või hea? Ma ei tea...

Mu depressiivne lapsuke ütles mulle täna, et 99% sellest, mis maailmas on ilus ja hea, on temani jõudnud minu ja minu armastuse kaudu.
See on ju armas ja hea, eks!

Ainult et ta ütles seda selles kontekstis, et tal puudub igasugune huvi "maailma sukelduda" ja maailma tundma õppida.
Ja see on ju ... mäh :(

4 kommentaari:

Kai Klaarika ütles ...

See on nagu see, kui pead tihti lapsele rääkima, et kogu elu on vastupidamine ja kannatus. Hambaid peab pesema, magama peab minema... ja seletad siis juurde, et emme-issi teevad ka kogu aeg asju, mida ei taha eriti, aga peab..
Pead talle vist seletama, et tuleb natuke raha teenida... ja tark on leida võimalikult meeldiv meetod.. et see ongi see ilu, mida laiast ilmast otsida. .

karikate emand ütles ...

Eksolee!?
Lihtsalt mu enda puhul see ei töötanud, see ... "tee tööd, siis tuleb ka armastus"! Samas teada on, et enamik inimesi ei oska lihtsalt olemisest õnnelikud olla ja neil peab olema (kasvõi iseendale) midagi ette näidata.
Nagu mu uusim lemmik Nisargadatta Maharadž ütles: "Kui sa arvad, et inimene on sündinud selleks, et igasuguseid toimetusi teha, siis selleks sa sünnidki. Kui sa ei arva, et inimene sünnib igast värki tegema, siis sa (enam) ei sünni."
Ma valiks selle ilma-värgita variandi ega oska muud ka oma lapsele õpetada.

Kai Klaarika ütles ...

Ei olegi nii, et "tee tööd siis tuleb ka armastus". Tee tööd, siis tuleb natuke raha. Siis sul on loodetavasti kodu, kuhu saad peitu pugeda ja teha, mis tahad. See pole see, et teeni kõvasti raha, saad maja põllule ja uhke auto suure teleka... natuke raha, sest elada on vaja.
Kurb on, et kui tahad täitsa üksi elada, siis peab vist üsna palju teenima. Noored on ju tihti sunnitud jagama kortereid ja isegi ühikatube.
Teeni natuke raha, siis saad rahu. Ja et see teenimine ei tapaks sind nii ära, et ei suuda enam elada, tasub leida midagi hingele sobivat.
Ja seda hingele sobivat, millega saaks raha teenida, et siis võimalikult tasakaalukalt ja rahulikult elada, seda peabki otsima elus. Umbes nii.

karikate emand ütles ...

Jaa,"umbes nii" kõlab üsna täiuslikult! :)
<3