teisipäev, 19. september 2017

Megamõte

"What is the worth of a happiness 


for which you must strive and work?


Real happiness is spontaneous and effortless."



Sri Nisargadatta Maharaj  





Pilt: Instagram / yogadash

Lihtsalt keelduge sellest, mis ei pane teid särama, kallid!
Meie elu on ühest küljest piisavalt pikk, ja teisalt tuleb kohe uus.
Kannatada pole mõtet!




Aegade alguses oli elu ühtne, kuid sellest ühtsusest/armastusest teadmatuses.
Kõik kuulus päriselt ja ilmselgelt kokku, kasvas üksteisest välja, elas koosmõjus, 
kuid ei teadvustanud seda.
Me oleme endiselt ühtsed, kuid ... vahepeal on vaja teha selline keeruline ja kummaline protsess, et on vaja saada teadlikuks (illusoorsest) eraldiolevast iseendast, et isiklike kogemuste teravnedes taas jõuda tagasi algsesse, kuid seekord teadvustatud ühtsusesse.
Mina olen Sina! Sina oled mina!
Lõpuks jääb ikka ainult armastus :)




"Ent nüüd jääb usk, lootus, armastus, 
need kolm, 
aga suurim neist on armastus."
(1 Kr 13:13)

💖


Praktiline nõuanne:

(Tegelikult ... äkki olen ma sellest juba kirjutanud?

Vist tõesti olen, aga üpris ammu...)

Ühesõnaga, kui teil on oma väga lähedase inimesega mingi terav erimeelsus ja tundub oluline olukord selgeks rääkida, siis tehke lihtsalt seda, et võtate tal käest kinni. Muidugi peab ka teine inimene nõus olema, lähenege pehmelt, ma pole vägistamise poolt mitte ühegi hea asjaga, on see siis seks, andestus, mõistmis-, leppimispüüd või mis iganes. Kui te võtate inimesel käest kinni, ärge kiirustage, tunnetage seda, kuidas te vastuvõtlikkusse pehmenete. Ja te avastate, ma tõesti usun, et teil on võimatu olla ebaõiglane, liiga karm, halvustav, kui te hoiate inimesel käest kinni. Te olete ühises energiaringis ja te tunnete otsekohe omaenda keha ebamugavustundena, kui teie sõnad teist haavaksid, sest need pärispärispäriselt ja täiesti tuntavalt haavavad otsekohe teid ennast ka. (We are one!) Nii et te ei saa olla ebaõiglane, kibestunud, kalk. Teie oma (emotsionaalne) keha ei luba! Te saate sellest aru nii, et tahate omaenda mittehoolivate sõnade peale käe ära tõmmata.
Aga ärge isoleerige ennast teisest ega endast. Õppige leidma sõnad, mis teid ei sule.


Ma arvan, et ma olen sellest rääkinud seoses sellega, et dalai-laama alati oma vestluskaaslasel käest kinni hoiab ... - väga tark mõte!


Muide, isegi konfliktivaba juttu on hästi mõnus ajada käest kinni hoides! :)
Ma tean üht inimest (kes pole Mees ega VT), kelle energiat ma alati ühe sekundiga muudan, kui tal käest kinni võtan - ma tavaliselt võtan inimese käe oma kahe käe vahele, kui tahan teist aidata/julgustada/rahustada.
Ta on minust vanem, kuid muutub järsku erksaks ja vaguraks nagu kommi nägev lapsuke... :D
Ei julge õieti hingatagi, et see olukord jumala pärast mööda ei läheks :)
Väga armas! :)
Proovige ka! :)

Tuhat musi!

😘

😄

I love you!

💙

1 kommentaar:

marie ütles ...

megamõte, indeed!