neljapäev, 4. mai 2017

Pilte õieti polegi

Kuna aprillis oli Issake pikalt siin, siis ma kas suhtlesin või puhkasin suhtlemisest.
Nüüd tuli meelde, et ma tavaliselt korrastan kuu lõpus fotodekausta, et seekord jäi tegemata...
Läksin vastavasse kausta ja ennäe - polegi seekord õieti mingeid pilte! Ainult oma riiulist tegin portsu, kuid imelik - isegi kui kaamerat kaugele viisin, jättis ta ikka ainult riiuli pildile... ma tahtsin selle kohal olevat seina ka pildistada, kuigi ausalt öeldes ma ei seadnud seal midagi ringi, kuigi kavatsesin.

Nojaa, siis minu voodi vastasseinas olev riiul, vasakule jääb koridoriuks, paremale rõduuks:




Tõusin püsti, et äkki mahub rohkem ära, aga ei...

Natu teine nurk, aga ei suurt midagi...

Naljakas, mulle piltidel meeldivad interjööris libedad valged, klaasjad pinnad, 
aga kogematakombel muutub oma tuba aina tumepunase-tumekollasevärvilisemaks.


Aga neid pilte kahandades avastasin nipi, 
kuidas minusugused pika nina ja lõuaga nõiamoorid pildil paremad välja näevad:
nägu pooleks ja suurem pool pildilt välja :) 


Meditatsiooninurgake :)
Varem oli siin õudne hunnik teleka, digiboksi ja DVD-mägngija ja antenniga seotud juhtmeid.
Olen nii rõõmus, et mu budakuju seljatagune on nüüd juhtmevaba :)


VT ütles, et näen sellel pildil välja nagu sarimõrvar! :D

Jaaahh???

:D

Kommentaare ei ole: