pühapäev, 5. märts 2017

Instagramilemmik: söögikarbituus Mamekei

Mul on kohe päris mitu lemmik-instagrammerit, kelle kõik pildid näevad ühesugused välja.
Selline on ka Mamekei050, kellel pea igal pildil on kolm söögikarpi, millest ühes on riis ja teises supp, kolmanda sisu küll erineb - ja ikka ma lausa ahhetan iga tema pilti nähes ja mõtlen, et ainult selliseid sööke tahakski süüa :D

Tegelikult on tema kokakunst minu omale lausa vastupidine, sest mina mõtlen alati, kuidas kõige vähesemate komponentidega oma keha kõige vajalikuga varustada - tema aga paneb paar ampsukest igast asjast. Ei tea, kas Jaapanis saabki linnunokatäite kaupa erinevaid toite osta või on tal tegelikult suur pere ja need toidukarbid lähevad abikaasale tööle kaasa? Samas, kes viitsiks tervele perele iga päev kakskümmend erinevat asja keeta-praadida-kupatada? Kuid toidud pildil on alati nii värsked, et ma ei usu, et külmutatud toidust oleks võimalik nii ihaldusväärseid ampse kokku keerata... Ja kõik näeb välja nii värske ja täiuslik, ei paista nii, et võtad ühe porgandi ja kasutad seda nädal aega, et igale toidule 5 grammi porgandit lisada. Kuidas ta seda teeb? Kuidas ta toitudes leidub ampsuke kõike? Mina aru ei saa, aga nii ilusad tulevad need toidud...

Aga nagu nii sageli, jõudsin tema konto juurde hoopis päevikupiltide kaudu :)



No kujutage nüüd ette, kui kaua tal see toidusättimine aega võtab, ja siis ta veel joonistab need üles ka. Ilus, kui inimene on täis kirge selle asja suhtes, mida ta teeb! :)

Aga nüüd siis need võrratud kausitäied:















Ja ta postitab iga päev!
Iga päev on selline söök!
Mnamm-mnamm-mamekei...


See oli siis Mamekei0505
🤤 


Kommentaare ei ole: