laupäev, 11. juuli 2015

Veel mõni pilt

OCD lööb välja...


iga tiku kõrval viirukikonts, mis selle tikuga süüdati.
Ilus-korras miniprügikast :D
Tegelikult peaksid viirukipulgad veel ka pikkuse järjekorras olema, aga siis poleks nad enam kronoloogilises järjekorras - jälle 'jama'! :p




Minu vennanaine jumestuskreemiga...


Ta armastab oma tedretähne, sellepärast ta jumestuskreemi kunagi ei kasuta.
Z kõrval võib pildiraamis näha minu Issakest :)



"Fotošoppisin" ennast Microsoft Paintiga :D
(efekt 'glow')


Rõdul tegin arvutikaameraga selle pildi - ainult seal on selle udupilli jaoks piisavalt valgust.






Ja nüüd hoiatus neile, kes jälestavad paljaid varbaid ja labajalgu -
tean, et neid inimesi on.



Edasi vaatate omal vastutusel, sest siit tuleb minu paljas labajalg vaatajale otse näkku

ja ärge öelge, et ma teid ei hoiatanud:





Nimelt lugesin miskist joogablogist, et väsimuse ja 'lahtiste juuste' puhul võib organismis olla joodipuudus. Selle vastus soovitati tõmmata jooditriip talla alla - kui kaob 1 ööpäeva jooksul ära, on joodipuudus. Noh, ma proovisin järgi. Esimene triip kadus 4 tunniga ja ma mõtlesin, et ohhoo!, kus mul on alles puudus templis nimega keha. Aga vaevalt nädal hiljem ei kadunud see triip enam kuskile, nii et joodiga on ilmselt siiski ka kõik korras. Tore!

Kui ma nüüd igaks juhuks olen joodi talla alla tilgutanud, on see laik hoopis kipitama ja kihelema hakanud veel 2-3 päeva hiljem.

Aga kirjutan sellest hoopis selle pärast, et ma vahtisin alati nii suure vaimustusega neid nahapragudesse tekkivaid radasid.
Ikka iga päev ja kaua vahtisin - nii ilusad salapärased rajad mu meelest :)



Kommentaare ei ole: