teisipäev, 18. detsember 2012

Komplimendid, solvangud, vabandused...

VT lahkab armutult enda huviobjektide ja Poisu loomust ning nendega suhtlemise võimatust.

Mina muigan ja ütlen: "Sa oled liiga loogiline, et lihtsalt hea olla."

VT mõtleb veerand sekundit, lööb siis näost särama ja ütleb: "Jaa! Nii see ongi! Kui tore, et sa selle sõnadesse panid!"

:D


*

VT ütleb mulle täis kibedust ja meelepaha:

"Ma ei hakka kunagi ühelegi noormehele meeldima, sest sina meeldid kõigile meestele ja meie sinuga oleme täiesti erinevad."

:D


*

Lõpuks ka üks anekdoot:

Kuidas vabandada kuninga ees nii, et vabandus oleks veel hullem kui solvang ise?

Lööd kuningale jalaga tagumikku ja kui too vihaselt ümber pöördub, ütled:

"Andke andeks, Teie Kõrgeausus - ma arvasin, et see on kuninganna!"




Mul oleks praegu kella järgi meditatsiooni-aeg, aga ma olen sellises jubedas nohus, et see osutus võimatuks :)


Pildid: weheartit.com

Kommentaare ei ole: